پرداخت با کارتهای عضو شتاب
آگهی های جدید
- کفش کوهنوردی لسپورتیوا اکسترم
- خرید پروفیل سازه از سازه کاران
- پیمانکاری ساختمان توسط پیمانکار مجرب
- اعطا نمایندگی کیک و کلوچه با 50 درصد تخفیف
- اعطا نمایندگی کیک و کلوچه با 50 درصد تخفیف
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- فولاد ck45-میلگرد ck45-ورق ck45-لوله ck45-تسمه ck45
- ورق استیل 316L-استیل 316L-فولاد نسوز 316L-فولاد نسوز 316ال
- استنلس استیل - فولاد ضد زنگ
- میلگرد spk-فولاد spk-فولاد سردکار
- لوله استیل -لوله استنلس استیل-انواع لوله استیل
- میلگرد استیل 304-ورق استیل 304-تسمه استیل 304
- فولاد ck75-میلگرد ck75-فولاد فنر ck75-تسمه ck75
- ورق A36-فولاد A36--لوله A36-ورق-فولاد ساختمانی
- فولاد 2510-میلگرد 2510-تسمه 2510-فولاد ابزار
- اینکونل- فولاد مقاوم بالا-inconel-فولاد ضد خوردگی
- میلگرد 7131-فولاد سمانته 7131- میلگرد سمانته 5920
- لوله مانیسمان-لوله آتشخوار-بدون درز-درز دار
- واردات فولاد-واردات استیل-فروش فولاد-فروش استیل
- میلگرد ck15-تسمه ck15-گرد ck15-فولاد ck15
- نبشی فولادی -نبشی L-نبشی V-نبشی فابریک
- میلگرد نقره ای-گرد نقره ای- فولاد ابزار سردکار
- vcn200- میلگرد vcn200-فولاد vcn200-فولاد ابزار
کلمات کلیدی
-
2284ب -
2284F -
قیمت 2284F -
دوربين مدار بسته -
ال سي دي -
aoc -
دوربين مداربسته -
Sony -
فروش -
دزدگير -
شبكه -
q86 -
q76 -
q79 -
q75s -
تبلت وی تاچ -
q96 -
q72 -
q71 -
Q75 -
قیمت وین تاچ q75 wintouch -
mp3 play -
موبايل -
ویدیو پروژکتور -
اسپیکر دار -
xl1610s -
1610ش -
قیمت ال ای دی ایکس ویژن -
مانیتور 19 -
xvision -
قیمت xl1920al -
فر -
مانیتور تلویزیون دار -
TVدار -
نمایندگی مانیتور ال جی -
ورودی AV دار -
قیمت تبلت -
تبلت ارزان -
تبلت با کیفیت -
تبلت خوب -
تبلت پیرگاردین -
جدیدترین تبلت -
فروش تبلت -
فن خنک کننده لپتاپ -
میز خنک کننده لپ تاپ -
فن خنک کننده لپ تاپ -
فن دور بالای نوت بوک -
فن خنک کننده لب تاب -
فن خنک کننده laptop -
فن پرتابل لپ تاپ -
آوایا - مرکز تلفن آوایا - مرکز تماس آوایا
شرکت آوایا در زمینه ایجاد سیستمهای تلفنی سازمانها و فناوری مراکز تماس فعالیت میکند.شرکت آوایا به عنوان بخش ارتباطات تجاری (Business Communication) شرکت Lucent فعالیت میکرده است که در سال 2000 به صورت یک شرکت مستقل شروع به فعالیت نموده است.با افزایش دامنه فعالیت شرکت آوایا در آمریکا و اروپا و آسیا، شرکت آوایا به صورت بزرگترین شرکت فعال در زمینه فراهم کردن سیستمهای مخابراتی برای بخش تجاری در آمده است.شرکت آوایا دارای نزدیک به بیست هزار نفر نیروی انسانی است که 60 درصد آن در خارج از آمریکا مشغول فعالیت میباشند.
آوایا به تأمین کننده رسمی مخابرات همگرای (Converged Communication Provider) جام جهانی فوتبال در سالهای 2002 و 2006 فعالیت کرده است.
آوایا ارائه دهنده راه کارهای ارتباط هوشمند ، با بهره گیری از حدود یکصد سال سابقه در زمینه صنعت اتباطات ، از پیشتازان فن آوری جدید ارتباطات متکی بر IP بوده و به لحاظ حجم فعالیت و برتری فن آوری دارای رتبه اول جهانی و منطقه ای در امریکا ، اروپا و خاور میانه می باشد.راه کار های ارتباطی آوایا به موسسات و کسب و کارها امکان میدهد تا سازمان خود را برای دستیابی به برتری در بازار رقابتی آماده سازند.بیش از یک میلیون کسب و کار در دنیا و 90% از 500 شرکت برتر آمریکا (Fortune 500) از سیستم ها و راه کار های آوایا استفاده می نمایند.
سیستم های ارتباط هوشمند آوایا شامل سیستم های تلفن آی- پی (IP Telephony) ، ارتباطات هماهنگ (Unified Communications) ، مراکز ارتباطی (Contact Centers)، فرآیندهای عملیاتی متکی بر ارتباطات (Communications-enabled Business Processes) می باشد.
80% بانک های آمریکایی از سیستم آوایا استفاده مینمایند و سهم آوایا از بازار مراکزتلفنی در منطقه اروپا ، خاورمیانه و افریقا 46% از بازار می باشد.
آوایا با دارا بودن 20000 پرسنل و 2500 نفر متخصص در امر تحقیق و توسعه و 2500 نمایندگی فعال در سرتا سر جهان در سطح گسترده و تراز اول به ارائه سیستم ها و خدمات ارتباطی میپردازد.
مزایای استفاده از سیستم های تلفنی شرکت آوایا عبارتند از :
1- انتقال خط تلفن روی شبکه موجود دیتا و حذف هزینه سیم کشی تلفن با استفاده از راه کارهای شرکت آوایا .
2- حذف هزینه تماس بین شهری و بین المللی با ایجاد ارتباطات به صورت تماس داخلی با استفاده از راه کارهای شرکت آوایا .
3- امکان برقراری تماس تلفنی فقط از طریق یک شماره تماس صرفنظر از محیط جغرافیایی با استفاده از راه کارهای شرکت آوایا .
4- راه حل بی سیم برای محیط های وسیع کارگاهی و صنعتی با استفاده از راه کارهای شرکت آوایا .
5- سیستم منحصر به فرد کنفرانس تحت وب با استفاده از راه کارهای شرکت آوایا .
6- تبدیل پیام صوتی به متن و برعکس و ارسال آن به گوشی مو بایل یا تلفن با استفاده از راه کارهای شرکت آوایا .
7- تبدیل پیام فکس به صوت با استفاده از راه کارهای شرکت آوایا .
8- امکان نظر سنجی از مشتریان سازمان به صورت مستقیم , اتوماتیک و بدون دخالت افراد سازمان با استفاده از راه کارهای شرکت آوایا .
9- شماره گیری و قراعت متن برای مشتریان به صورت اتوماتیک با استفاده از راه کارهای شرکت آوایا .
10- انجام کارهای روتین به صورت اتوماتیک مانند اعلام وضیت مشتریان براساس کد دریافتی با استفاده از راه کارهای شرکت آوایا .
11- امکان اتصال مرکز تلفن به پایگاه داده های موجود وبهبود سیستم اتوماسیون اداری با استفاده از راه کارهای شرکت آوایا .
12- برقراری ارتباط با نرم افزارهای موجود مانند CRM و نمایش همزمان اطلاعات یا پرونده تماس گیرنده با استفاده از راه کارهای شرکت آوایا .
13- شناسائی و اخطاردر مورد تماس مزاحم با استفاده از راه کارهای شرکت آوایا .
14- کنترل و مانیتورینگ عملکرد اپراتورها در تماس با مشتریان به صورت on line و از طریق ضبط مکالمات و گزارشات متنوع با استفاده از راه کارهای شرکت آوایا .
15- سیستم یکپارچه ماجولار و امکان پشتیبانی از360 تماس خارجی با استفاده از راه کارهای شرکت آوایا .
16- دارای قابلیت روتینگ ، سوئیچینگ ،ِDHCP سرور و فایروال بصورت ذاتی با استفاده از راه کارهای شرکت آوایا .
17- سخت افزار قابل اطمینان و نرم افزارهای قابل انعطاف با استفاده از راه کارهای شرکت آوایا .
18- افزایش رضایت مشتریان از طریق سهولت دسترسی و کاهش مدت انتظار با استفاده از راه کارهای شرکت آوایا .
در همین خصوص شرکت رسا رایانه افتخار دارد به عنوان نمایندگی AVAYA در کشور به معرفی و ارائه راه کارها , توزیع محصولات و ایجاد شبکه خدمات , بومی سازی , پیاده سازی و ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان می پردازد.
راه کار استفاده از مرکز تلفن آوایا بهترین روش جهت کاهش هزینه های تلفن برای سازمان هایی است که در چند شهر دارای شعبه ها و نمایندگی های مختلف هستند که بدین ترتیب می توانند تمامی شعبه ها و نمایندگی های خود را به صورت یکپارچه با سازمان مرکزی تعریف کرده و به این ترتیب تمامی شعبه ها دارای ارتباط داخلی درون سازمانی می باشند و به طور کلی هزینه تماس های بین شهری از بین می رود.
همچنین راه کار استفاده از مرکز تلفن آوایا بهترین روش برای شرکت ها و سازمان هایی می باشد که با داشتن مشتریان بسیار و ارائه خدمات به آنها قصد دارند که رضایت مشتری را به بهترین نحو ممکن جلب نمایند که با استفاده از راه کار های مراکز تلفن آوایا و یکپارچه شدن مرکز تلفن با نرم افزارهای موجود بر روی بانک های اطلاعاتی مربوط به مشتریان خدمات خود را به بهترین و آسان ترین شکل ممکن به مشتریان خود ارائه دهند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر , مشاوره , خرید و نصب و راه اندازی در زمینه مراکز تلفن آوایا و مراکز تماس آوایا با گروه آوایا به شماره 84228 و یا شماره مستقیم ******** تماس حاصل فرمایید.
تلفن : | منقضی شده |
منطقه : | تهران |
آدرس : | تهران - خ سید جمال الدین اسد آبادی - خ 7 - ساختمان 14 |
در مورد: آوایا - مرکز تلفن آوایا - مرکز تماس آوایا
کلمات کلیدی :
آگهی های مرتبط
-
آوایا - مرکز تلفن آوایا - مرکز تماس آوایا -
مرکز تلفن های تحت شبکه آوایا IP-PBX -
مرکز تماس آوایا Avaya Call Center -
مرکز تماس آوایا Avaya Call Center -
فروش مرکز تماس آوایا توسط شرکت کاوا -
ویژگی های مرکز تماس IP office 500 آوایا -
مرکز فروش انواع سانترالهای آوایا -
مرکز فروش آوایا Avaya -
مرکز فروش آوایا Avaya -
آموزش VoIP، مرکز تلفن، تماس IP -
مرکز تلفن IP - مرکز تماس IP -
مرکز تلفن مرکز تماس گیتوی FXS FXO گوشی IP و VoIP -
فروش سیستمهای تلفن گویا و مرکز تماس -
بهترین مرکز تلفن IP و مرکز تماس IP -
مجموعه گوشی های تلفن تحت شبکه آوایا -
نرم افزار های مدیریتی و گزارش گیری تلفن های تحت شبکه آوایا -
گوشی تلفن آوایا مدل 1616 -
گوشی تلفن آوایا مدل 1608 -
تلفن IP آوایا مدل 1616 -
بهترین مرکز تلفن و مرکز تماس ip