پرداخت با کارتهای عضو شتاب
آگهی های جدید
- کفش کوهنوردی لسپورتیوا اکسترم
- خرید پروفیل سازه از سازه کاران
- پیمانکاری ساختمان توسط پیمانکار مجرب
- اعطا نمایندگی کیک و کلوچه با 50 درصد تخفیف
- اعطا نمایندگی کیک و کلوچه با 50 درصد تخفیف
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- فولاد ck45-میلگرد ck45-ورق ck45-لوله ck45-تسمه ck45
- ورق استیل 316L-استیل 316L-فولاد نسوز 316L-فولاد نسوز 316ال
- استنلس استیل - فولاد ضد زنگ
- میلگرد spk-فولاد spk-فولاد سردکار
- لوله استیل -لوله استنلس استیل-انواع لوله استیل
- میلگرد استیل 304-ورق استیل 304-تسمه استیل 304
- فولاد ck75-میلگرد ck75-فولاد فنر ck75-تسمه ck75
- ورق A36-فولاد A36--لوله A36-ورق-فولاد ساختمانی
- فولاد 2510-میلگرد 2510-تسمه 2510-فولاد ابزار
- اینکونل- فولاد مقاوم بالا-inconel-فولاد ضد خوردگی
- میلگرد 7131-فولاد سمانته 7131- میلگرد سمانته 5920
- لوله مانیسمان-لوله آتشخوار-بدون درز-درز دار
- واردات فولاد-واردات استیل-فروش فولاد-فروش استیل
- میلگرد ck15-تسمه ck15-گرد ck15-فولاد ck15
- نبشی فولادی -نبشی L-نبشی V-نبشی فابریک
- میلگرد نقره ای-گرد نقره ای- فولاد ابزار سردکار
- vcn200- میلگرد vcn200-فولاد vcn200-فولاد ابزار
کلمات کلیدی
-
131 -
تغذیه -
مشخصات هارد اکسترنال -
فلش مموری ضبط برنامه -
هارد اکسترنال -
گیرنده تلویزیون دیجیتال -
ضبط -
هارد usb -
گیرنده دیجیتال 131 -
آنتن -
دریافت دیجیتال -
مموری -
نمایندگی ها -
نمایندگی فروش فلش مموری -
4 کانال -
گیرنده دیجیتالی x -
فروش فلش -
تصاویر تلویزیون -
پخش آنتن -
عکس تلویزیون -
اخذ نمایندگی -
نمایندگی فروش MP3 -
فلش مموری -
مجوز -
مانیتور تلویزیون -
2394 RDLJ 2394 -
قیمت مانیتور الجی -
مانیتور 2394 الجی -
فروش گیرنده دیجیتال usb -
tv external -
x vision -
pro -
تلويزيون -
"مانیتور" -
vision plus -
تلویزیون دیجیتال -
آنالوگ -
گیرنده usb -
مانیتور touch -
touch 2 -
گیرنده دیجیتالی تلویزیون -
فروش كامپيوتر -
گيرنده ديجيتالي -
دیجیتال تلویزیون -
x box -
tablet wintouch q73 -
wintoch q75 -
ارزان تبلت -
یبلت -
تبلت وین تاچ -
مرکز تلفن IP - مرکز تماس IP
مرکز تلفن IP و مرکز تماس IP با ارائه راه کار های شرکت AVAYA
شرکت رسا رایانه افتخار دارد به صورت تخصصی و انحصاری در زمینه مشاوره , طراحی , تامین تجهیزات و خدمات پس از فروش مرکز تلفن IP و مرکز تماس IP با ارائه راه کار های شرکت AVAYA فعالیت نماید.
مراکز تلفن IP، نسل جدید PBX ها هستند که به دلیل تنوع خدمات و راحتی استفاده از آنها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.امکاناتی از جمله عدم وابستگی کاربر به محل و امکان استفاده از سرویسهای تلفن داخلی در هر نقطه از دنیا، خدمات صندوق صوتی، انتقال مکالمه، کنفرانس، پاسخگوی خودکار، منشی هوشمند، قرائت خودکار متن برای مخاطبین، خدمات فکس بر روی شبکه، خدمات Messenger، خدمات پست الکترونیک محلی، امکانات متنوع گزارشی از نحوه و میزان تماسها در سیستم، امکان اتصال به سرویس دهندگان خارجی برای برقراری مکالمات خارجی از طریق اینترنت با هزینه ای اندک، ضبط خودکار مکالمات و دهها امکان دیگر با رابط کاربری تحت وب میتواند تمامی نیازهای تلفنی یک مجموعه کوچک، متوسط و بزرگ را پوشش دهد.
این سیستم با قابلیت های متعدد میتواند ارتباطات چند رسانه ای را میان همه کاربران یک سازمان تسهیل نماید.با ادغام عملکرد چندین سخت افزار مجزا در یک سیستم پیشرفته و کارآمد و نیز به کار گیری فن آوری VOIP این سیستم گزینه مناسبی را برای تسهیل مناسبات اداری، اقتصادی و اجتماعی پیش رو قرار می دهد علاوه بر این مزایا راه اندازی، استفاده و نگهداری این سیستم بسیار آسان است .بعلاوه برای استفاده از تلفنخانه به کابل کشی مجزا نیازی نیست و از بستر شبکه برای ارتباطات فکس و تلفن و ویدئو نیز استفاده میشود.با استفاده از امکانات منحصر بفرد مرکز تلفن IP ، همه کاربران، در هر مکانی که باشند تنها با متصل شدن به اینترنت، در شبکه تلفن مرکزی سازمان در دسترس خواهند بود.به عبارت دیگر ارتباط مستقیم میان همه کاربران، صرف نظر از موقعیت آنها در ساختمان، شهر و یادر هرجای دیگر به سادگی میسر است.کاربران این سیستم می توانند از اداره، منزل شعب دیگر سازمان و یا حتی در حال سفر، وارد این سیستم شده، همه قابلیتهای آن بهره مند شوند.همه کاربران، صرف نظر از رده سازمانی، در مکالمات تلفنی از کیفیت بالای صدا و ابزارهای کارآمدی برخوردار هستند که در حداقل زمان بهینه سازی فعالیت های آنان را در پی دارد.این سیستم قابلیت های کارآمدی را مانند ارسال پیام های فوری، کنفرانس تلفنی، تهیه لیست مکالمات، تماس و پاسخگویی اتوماتیک، برای کاربران به همراه دارد.برای استفاده از تلفنخانه نیازی به صرف هزینه برای گوشی تلفن نیست و میتوان از تلفنهای نرم افزاری بهره برد.
مزایای کلی ارتباطات هوشمند با استفاده از مراکز تلفن IP و یا مراکز تماس IP برای بهبود روابط با مشتریان ، کاهش هزینه های ارتباطی و مدیریت موثر عبارتند از :
1- انتقال خط تلفن روی شبکه موجود دیتا و حذف هزینه سیم کشی تلفن با استفاده از مرکز تلفن IP .
2- حذف هزینه تماس بین شهری و بین المللی با ایجاد ارتباطات به صورت تماس داخلی با استفاده از مرکز تلفن IP .
3- امکان برقراری تماس تلفنی فقط از طریق یک شماره تماس صرفنظر از محیط جغرافیایی با استفاده از مرکز تلفن IP .
4- راه حل بی سیم برای محیط های وسیع کارگاهی و صنعتی با استفاده از مرکز تلفن IP .
5- سیستم منحصر به فرد کنفرانس تحت وب با استفاده از مرکز تلفن IP.
6- تبدیل پیام صوتی به متن و برعکس و ارسال آن به گوشی مو بایل یا تلفن با استفاده از مرکز تلفن IP .
7- تبدیل پیام فکس به صوت با استفاده از مرکز تلفن IP .
8- امکان نظر سنجی از مشتریان سازمان به صورت مستقیم , اتوماتیک و بدون دخالت افراد سازمان با استفاده از مرکز تلفن IP .
9- شماره گیری و قراعت متن برای مشتریان به صورت اتوماتیک با استفاده از مرکز تلفن IP .
10- انجام کارهای روتین به صورت اتوماتیک مانند اعلام وضیت مشتریان براساس کد دریافتی با استفاده از مرکز تلفن IP .
11- امکان اتصال مرکز تلفن به پایگاه داده های موجود وبهبود سیستم اتوماسیون اداری با استفاده از مرکز تلفن IP.
12- برقراری ارتباط با نرم افزارهای موجود مانند CRM و نمایش همزمان اطلاعات یا پرونده تماس گیرنده با استفاده از مرکز تلفن IP .
13- شناسائی و اخطاردر مورد تماس مزاحم با استفاده از مرکز تلفن IP .
14- کنترل و مانیتورینگ عملکرد اپراتورها در تماس با مشتریان به صورت on line و از طریق ضبط مکالمات و گزارشات متنوع با استفاده از مرکز تلفن IP .
15- سیستم یکپارچه ماجولار و امکان پشتیبانی از360 تماس خارجی با استفاده از مرکز تلفن IP .
16- دارای قابلیت روتینگ ، سوئیچینگ ،ِDHCP سرور و فایروال بصورت ذاتی با استفاده از مرکز تلفن IP .
17- سخت افزار قابل اطمینان و نرم افزارهای قابل انعطاف با استفاده از مرکز تلفن IP .
18- افزایش رضایت مشتریان از طریق سهولت دسترسی و کاهش مدت انتظار با استفاده از مرکز تلفن IP .
راه کار استفاده از مرکز تلفن IP بهترین راه کار برای کاهش هزینه های تلفن برای سازمان هایی است که در چند شهر دارای شعبه ها و نمایندگی های مختلف هستند که بدین ترتیب می توانند تمامی شعبه ها و نمایندگی های خود را به صورت یکپارچه با سازمان مرکزی تعریف کرده و به این ترتیب تمامی شعبه ها دارای ارتباط داخلی درون سازمانی می باشند و به طور کلی هزینه تماس های بین شهری از بین می رود.
همچنین راه کار استفاده از مرکز تلفن IP بهترین راه کار برای شرکت ها و سازمان هایی می باشد که با داشتن مشتریان بسیار و ارائه خدمات به آنها قصد دارند که رضایت مشتری را به بهترین نحو ممکن جلب نمایند که با استفاده از راه کار های مراکز تلفن IP و یکپارچه شدن مرکز تلفن با نرم افزارهای موجود بر روی بانک های اطلاعاتی مربوط به مشتریان خدمات خود را به بهترین و آسان ترین شکل ممکن به مشتریان خود ارائه دهند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر , مشاوره , خرید و نصب و راه اندازی در زمینه مراکز تلفن IP و مراکز تماس IP با گروه AVAYA به شماره 84228 و یا ******** تماس حاصل فرمایید.
تلفن : | منقضی شده |
منطقه : | تهران |
آدرس : | تهران - خ سید جمال الدین اسد آبادی - خ 7 - ساختمان 14 |
در مورد: مرکز تلفن IP - مرکز تماس IP
کلمات کلیدی :
آگهی های مرتبط
-
آموزش VoIP، مرکز تلفن، تماس IP -
مرکز تلفن مرکز تماس گیتوی FXS FXO گوشی IP و VoIP -
فروش سیستمهای تلفن گویا و مرکز تماس -
آوایا - مرکز تلفن آوایا - مرکز تماس آوایا -
بهترین مرکز تلفن IP و مرکز تماس IP -
آوایا - مرکز تلفن آوایا - مرکز تماس آوایا -
بهترین مرکز تلفن و مرکز تماس ip -
آموزش VoIP، مرکز تلفن، تماس IP -
مرکز خدمات تلفن بین الملل سامان دیتا -
نرم افزار پیشرفته فارسی گزارشگیری مرکز تلفن -
محبوب ترین سیستم مرکز تماس تلفنی IP-PBX بر پایه FreeSwitch -
مرکز تلفن کامپیوتری Computer PBX -
مرکز تماس اعتباری ( Debit Call )فارسیکام -
مرکز تماس بازاریابی -
برنامه سمات ویژه مرکز تلفن پاناسونیک -
مرکز تلفن دیجیتال -
مرکز تلفن (سانترال ) VoIP - IP PBX -
مرکز تلفن و تجهیزات شبکه شرکت سیستم گستر -
مرکز تلفن تحت شبکه ip-pbx -
مرکز تلفن Eternity NE- MATRIX