ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ایده آل | نرم افزار CRM ایده آل | برنامه بازاریابی

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ایده آل | نرم افزار CRM ایده آل | برنامه بازاریابی

*نرم افزاری مناسب جهت مدیریت بازاریابی و فروش شرکت ها و موسسات*
*تفاوت را با نرم افزار CRM ایده آل تجربه نمایید.*
*حتما قبل از انتخاب مقایسه نمایید.*

کاربرپسند ترین، متفاوت ترین، سریع و راحت ترین نرم افزار CRM به گفته کاربران از ویژگی های نرم افزار CRM ایده آل می باشد.این نرم افزار بدون کپی برداری یا فارسی سازی هرگونه نرم افزار خارجی حاصل تحقیق و تحلیل چند ساله پروسه های فروش و بازاریابی در بازار توسط تیم نرم افزاری شرکت می باشد.بزرگترین مشکل در استفاده از این گونه نرم افزار های مدیریت ارتباط با مشتری یا نرم افزار CRM پیچیدگی استفاده برای کاربر می باشد و ما با توجه به این مهم سعی در تولید روان ترین نرم افزار CRM بازار رانموده ایم.این واقعا یک شعار نیست..
شما با استفاده از نرم افزار CRM ایده آل به راحتی می توانید اطلاعات مشتریان را طبقه بندی و به سریع ترین شکل ممکن به اطلاعات مشتریان خود دسترسی داشته باشید + نیرو های بازاریاب خود را مدیریت و شرایط پیگیری سریع و راحت تری برای آنان فراهم نمایید.


CRM مخفف سه کلمه انگلیسی Customer Relationship Management به معنی مدیریت ارتباط با مشتری، یک مفهوم و بطور کلی به همه فرآیندها و فناوری‌هایی گفته می‌شود که در شرکت‌های بزرگ و کوچک برای شناسایی مشتری، گسترش دامنه مشتریان، شناخت بهتر بازار هدف مشتریان ، حفظ مشتریان، مدیریت بازاریابی مشتریان و پرسنل بازاریاب و ارائه خدمات بهتر به مشتریان به کار می‌رود.

به زبان ساده ضرورت استفاده از نرم افزار CRM در حد استفاده از یک نرم افزار حسابداری مهم و تاثیر گذار می باشد اما متاسفانه به دلیل عدم شناخت کامل از نرم افزار CRM هنوز بسیاری از شرکت ها و موسسات نتوانسته اند اطلاعات مشتریان خود را توسط اینگونه نرم افزار ها مدیریت و یکپارچه نمایند.همانگونه که نرم افزار حسابداری با شفاف سازی حساب ها و کنترل مطالبات مالی موجبات سودآوری شرکت را فراهم میسازد نرم افزار CRM هم با ابجاد تمرکز برروی فایل های مشتریان عاملی سودآور در جهت منافع شرکت می باشد.مسلما شما تا به حال از مفهوم CRM بصورت پنهانی و درونی استفاده نموده اید چراکه CRM چیزی نیست جز انجام پیشرفته و تکنیکی همان روال فروشی که تا به حال به صورت دستی و غریزی انجام داده اید.

• مروری بر دغدغه های مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتری..

کلی مشتری..
کلی فایل کاغذی..
اطلاعاتی که شاید بخشی از آنها در حافظه کوتاه مدت ما باشد..
تکه کاغذی روی میز، دفتر یا سررسیدی خط خطی..
همه اینها به یک طرف..
امروز می خواهیم با کدام مشتری تماس بگیریم؟
موعد پیگیری از کدام مشتری سر رسیده ؟
پیگیری مالی کدام مشتری رو انجام دهیم؟
سفارش کدام مشتری رو ارسال کنیم؟
جواب مشتری های همکار مرخصی رفته ؟
ازطرفی..
به دنبال افزایش تعداد مشتری ها..
بازاریابی منظم و مدیریت شده در بازارهای هدف جدید ..
بالا بردن رضایت مشتریان و کیفیت خدمات ..
رونق در کسب و کار و افزایش درآمد ..
اینها همه دغدغه هایی هستند که با استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری - نرم افزار CRM ایده آل برطرف خواهند شد..

در واقع نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا نرم افزار CRM ایده آل همانند قلبی تپنده، هدایت کننده دقیق اطلاعات در شریان های ارتباطی شما و مشتریان می باشد و در هر لحظه می تواند کلیه اطلاعات مشتریان قدیم و جدید را به همراه ریز جزئیات و فعالیت های صورت گرفته آشکار سازد.



• نرم افزار CRM به عنوان ماندگار ترین و وفادار ترین پرسنل شما!!
فرض کنید پرسنلی در واحد بازاریابی و فروش مشغول بکار می گردد و بعد از چند ماه بنا به دلایلی مجبور به ترک همکاری باشما گردد، خوب طبیعتا در این مدت کلی مشتری جدید و مذاکراتی در راستای امورات محوله انجام داده که با رفتن همه آنها نیز با او خواهند رفت و چه بسا مشتریانی که تا 90% پیشرفت کاری با آنان صورت گرفته و به سادگی از دور خارج می شوند.حال چنانچه این پرسنل از نرم افزاری بنام مدیریت ارتباط با مشتری یا نرم افزار CRM استفاده و شرح مذاکرات و فعالیتهای صورت گرفته بین خود و مشتریان را در آن وارد نماید پس از ترک کار بدون هیچ دغدغه ای کلیه مشتریان و فعالیت های آنها در دسترس و قابل پیگیری خواهند بود.این مثال در مورد مرخصی رفتن سایر پرسنل و هر گونه عدم حضوری صادق خواهد بود و نرم افزار CRM بدین صورت می تواند نقش ماندگار ترین و وفادارترین پرسنل شمارا ایفا نماید..
جزئیات بیشتر در وب سایت : www.CRM-Ideal.com



خلاصه ای از قابلیت های نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ایده آل - نرم افزار CRM ایده آل:


- ثبت اطلاعات کامل از مشتریان، شرکت ها و سازمان ها به همراه طبقه بندی و گروه بندی های متعدد قابل تعریف توسط شما در نرم افزار CRM ایده آل .. بسته به نیاز مجموعه به عنوان مثال مشخص نمودن نحوه آشنایی به مشتری یا تفکیک همکار یا رقیب یا مضرف کننده، مشتری خوش حساب و بد حساب، مشتری خوش خرید و نقره ای، نوع فعالیت مشتری و ..
- جستجوها و کنترل های هوشمند در جهت جلوگیری از ورود اطلاعات تکراری در نرم افزار CRM ایده آل ..
- ثبت نکات کلیدی و روان شناسی از مشتری در نرم افزار CRM ایده آل ..
- ثبت پرسنل و افراد شاغل در شرکت یا سازمان ها به تفکیک..
- پرونده کاملی از اطلاعات هر پرسنل..
- طبقه بندی و دسته بندی پرسنل..
- ثبت نکات ویژه و روانشناسی از هر پرسنل مشتری در نرم افزار CRM ایده آل ..
- ثبت مذاکرات انجام گرفته بین پرسنل شما و مشتریان به تفکیک پروژه ها ..
- امکان ارجاع به سایر کاربران و تعیین اولویت رنگی..
- اعمال یادآوری Reminder انجام یا پیگیری مذاکرات در پروژه های مختلف در حال اجرا..
- امکان برقرای تماس تلفنی با مشتری از طریق شماره گیر نرم افزار : تسریع در انجام و عدم نیاز به گوشی تلفن و آرشیو تماس ها در نرم افزار CRM ایده آل..
- پرونده امورات صورت گرفته بازاریاب ها و پرسنل در طول روز به تفکیک کاربر در نرم افزار CRM ایده آل ..
- نظارت مدیریتی بر امورات صورت گرفته توسط کاربران در طول روز یا بازه زمانی خاص..
- آگاهی از ارتباط بین روال کاری و وضعیت جاری مشتریان و آگاهی از درصد پیشرفت هر مشتری..
- ارتباطات داخلی بین پرسنل و مدیران و گفتگو های الکترونیکی درون سازمانی..
- آگاهی و اطلاع از گردش اطلاعاتی خطوط تلفنی و تماس های بازاریابان..
- آگاهی از مشخصات تماس گیرندگان با خطوط تلفن در نرم افزار CRM ایده آل ..
- اطلاع از مشخصات تماس گیرنده قبل از برداشتن گوشی..
- آگاهی از لیست تماس گیرندگان در طول روز یا بازه زمانی خاص در نرم افزار CRM ایده آل ..
- امکان اتصال انواع فایل های مختلف در پرونده مشتری مانند نامه، فکس های دریافتی و ..
- انواع کارتابل جستجو، روزانه، پیام های داخلی و وضعیت های هر مذاکره (امکان تعریف وضعیت ها با درصد پیشرفت آن)..
- ارسال پیام کوتاه SMS بصورت تکی یا گروهی و با نام بر اساس مشتریان فیلتر شده در گزارشات و یا پیام اطلاع رسان..
- ارسال پیام کوتاه از طریق اینترنت و یا سیم کارت توسط نرم افزار CRM ایده آل ..
- آگاهی از وضعیت اس ام اس های ارسال شده برای مشتریان و جوابهای ارسالی از طرف آنها..
- معرفی و ثبت کالا ها به همراه دسته بندی و گروه بندی آنها در نرم افزار CRM ایده آل ..
- ثبت اطلاعات مربوط به خرید کالا ها در نرم افزار CRM ایده آل ..
- امکان صدور پیش فاکتور، تایید توسط مدیر، عدم تغییرو در نرم افزار CRM ایده آل ..
- امکان صدور فاکتور بصورت دستی یا اتو ماتیک از پیش فاکتور صادره..
- امکان اتصال با انبار جهت کنترل و مدیریت در ورود و خروج کالا ها از انبار ها..
- نمایش موجودی در لخظه صدور فاکتور و پیش فاکتور در نرم افزار CRM ایده آل ..
- امکان صدور برگه های انبار مانند رسید و حواله..
- صدور اتوماتیک حواله خروج پس از صدور قاکتور و ارسال اس ام اس اطلاع رسان..
- بابت هر مرحله پیشرفت پروژه در حال انجام مانند ارسال پیامک حاوی اطلاعات پیش فاکتور یا فاکتور یا حواله کالا پس از صدور..
- تعریف کاربرن، تعیین نقش های کارØ ...

تلفن :  منقضی شده
منطقه : 
آدرس : 
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ایده آل | نرم افزار CRM ایده آل | برنامه بازاریابی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :
Customer RelationShip Management Ideal Software مدیریت بازاریابی وفروش CRM ایده آل نرم افزار CRM ایده آل نرم افزارمدیریت بازاریابی وفروش نرم افزاربازاریابی برنامه مدیریت ارتباط با مشتری نرم افزارمدیریت ارتباط با مشتری نرم افزار crm برنامه بازاریابی نرم افزار فروش Sale Software

آگهی های مرتبط