ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

استانداردهای مشتری مداری (ISO 10001&10002&10003&10004)

در دنیای رقابتی امروز، اهمیت، ارزش و جایگاه مشتری بر هیچ سازمانی پوشیده نیست و موفقیت بنگاه های اقتصادی در گرو رضایتمندی و وفاداری مشتریان می باشد.
بسیاری از سازمان ها با پیاده سازی استاندارد ISO 9001 با توجه به اصل مشتری گرایی بعنوان یکی از 8 اصل مدیریت کیفیت و همچنین استقرار بندهای مرتبط استاندارد، با این مقوله آشنایی دارند.
در این راستا موضوع مشتری محوری به عنوان یکی از مهمترین اهداف سیستم مدیریت کیفیت در چهار استاندارد به نام خطوط راهنما به شرح زیر ارائه شده اند:

ISO 10001:2007 استاندارد راهنمای برقراری ارتباط با مشتریان
ISO 10002:2004 استاندارد راهنمای رسیدگی به شکایات مشتریان
ISO 10003:2007 استاندارد راهنمای حل اختلاف با مشتریان
ISO 10004:2010 استاندارد راهنمای پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان
شرکت مهندسی پارس جم با کادری مجرب و سوابقی درخشان در زمینه پیاده سازی استانداردهای فوق، آماده ارائه خدمات در زمینه های مرتبط با مشتری مداری می باشد

با ما تماس بگیرید:
www.parsjam.ir
[email protected]
www.Iran-Academy.org
025-********
0912-2539702

تلفن :  منقضی شده
منطقه : 
آدرس : 
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: استانداردهای مشتری مداری (ISO 10001&10002&10003&10004)
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :
پیاده سازی و مشاوره ایزو ایزو 10668 شرکت مهندسی پارس جم ایزو استاندارد آموزش و مشاوره IMS باشگاه مشتریان ایزو آموزش استانداردهای مشتری مداری ایزو 10003 سنجش رضایت مشتریان ایزو 10004 ایزو 27000 صنایع غذایی iso برند ایزو 10002 haccp ایزو 9001 سیستم مدیریت کیفیت ایزو 14000 ایزو 22000 ایزو 10001