پرداخت با کارتهای عضو شتاب
آگهی های جدید
- کفش کوهنوردی لسپورتیوا اکسترم
- خرید پروفیل سازه از سازه کاران
- پیمانکاری ساختمان توسط پیمانکار مجرب
- اعطا نمایندگی کیک و کلوچه با 50 درصد تخفیف
- اعطا نمایندگی کیک و کلوچه با 50 درصد تخفیف
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- فولاد ck45-میلگرد ck45-ورق ck45-لوله ck45-تسمه ck45
- ورق استیل 316L-استیل 316L-فولاد نسوز 316L-فولاد نسوز 316ال
- استنلس استیل - فولاد ضد زنگ
- میلگرد spk-فولاد spk-فولاد سردکار
- لوله استیل -لوله استنلس استیل-انواع لوله استیل
- میلگرد استیل 304-ورق استیل 304-تسمه استیل 304
- فولاد ck75-میلگرد ck75-فولاد فنر ck75-تسمه ck75
- ورق A36-فولاد A36--لوله A36-ورق-فولاد ساختمانی
- فولاد 2510-میلگرد 2510-تسمه 2510-فولاد ابزار
- اینکونل- فولاد مقاوم بالا-inconel-فولاد ضد خوردگی
- میلگرد 7131-فولاد سمانته 7131- میلگرد سمانته 5920
- لوله مانیسمان-لوله آتشخوار-بدون درز-درز دار
- واردات فولاد-واردات استیل-فروش فولاد-فروش استیل
- میلگرد ck15-تسمه ck15-گرد ck15-فولاد ck15
- نبشی فولادی -نبشی L-نبشی V-نبشی فابریک
- میلگرد نقره ای-گرد نقره ای- فولاد ابزار سردکار
- vcn200- میلگرد vcn200-فولاد vcn200-فولاد ابزار
کلمات کلیدی
-
سامسونگ -
Samsung -
رویایی -
قیمت مانیتور ال جی -
2284ب -
2284F -
قیمت 2284F -
دوربين مدار بسته -
ال سي دي -
aoc -
دوربين مداربسته -
Sony -
فروش -
دزدگير -
شبكه -
q86 -
q76 -
q79 -
q75s -
تبلت وی تاچ -
q96 -
q72 -
q71 -
Q75 -
قیمت وین تاچ q75 wintouch -
mp3 play -
موبايل -
ویدیو پروژکتور -
اسپیکر دار -
xl1610s -
1610ش -
قیمت ال ای دی ایکس ویژن -
مانیتور 19 -
xvision -
قیمت xl1920al -
فر -
مانیتور تلویزیون دار -
TVدار -
نمایندگی مانیتور ال جی -
ورودی AV دار -
قیمت تبلت -
تبلت ارزان -
تبلت با کیفیت -
تبلت خوب -
تبلت پیرگاردین -
جدیدترین تبلت -
فروش تبلت -
فن خنک کننده لپتاپ -
میز خنک کننده لپ تاپ -
فن خنک کننده لپ تاپ -
راه های تحقق مشتری مداری
راه های تحقق مشتری مداری
امروزه دنیای کسب وکار بر پایه « مشتری مداری» و «رضایت مشتریان» استوار گشته به گونه ای که گسترش خدمات و حتی ارائه آن بدون در نظر گرفتن این اصل نه تنها مشکل بلکه غیر ممکن است.فعالان عرصه اقتصاد و کسانی که به ماندگاری جاودانه در این عرصه می اندیشند، به خوبی می دانند که اکسیژن تنفس در دنیای تجارت اصل مشتری مداری است و درک این سخن که «همیشه حق با مشتری است » را سرلوحه برنامه های خویش می دانند.
حضور مشتری در یک واحد اقتصادی علاوه بر آنکه سود مالی به دنبال دارد، شیپور بیدار باش همیشگی است تا بتوانیم چون سربازانی آماده در عرصه رقابت به نبرد بپردازیم.
در این میان آنچه مهم است خود «مشتری مداری» نیست، بلکه ویژگی ها و پرامترهایی است که باید وجود داشته باشد تا مشتری مداری محقق شود.آنچه در سطور زیر می آید بیشتر تجربیاتی کاربردی است که در این عرصه کسب شده و به عنوان عوامل به وجود آورنده و رشد دهنده « مشتری مداری» می تواند مورد توجه قرار گیرد.در واقع پاسخی است به این پرسش که « مشتری چه می خواهد؟» یقینا هر کسی که پاسخی منطقی و کاملتر برای این پرسش داشته باشد او بهتر خواهد توانست خود را مزین به اصل « مشتری مداری» کرده باشد.
لذا به دور از پیچیدگی های زبان علمی، تجربیاتی که می تواند ما را در این راستا یاری دهد به شرح زیر بیان می گردد.
ادامه مقاله را در لینک زیر مشاهده نمایید:
http://www.toluecrm.com/art_show?art_id=4
شرکت نرم افزاری ایده پرداز طلوع با سابقه بیش از یک دهه در تولید و صادرات نرم افزار جهت ساماندهی بخش فروش، کاهش هزینه ها و افزایش سود خالص سازمانها نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) را طراحی نموده و به کلیه شرکتهای تولیدی، خدماتی و بازرگانی عرضه می نماید.
برخی از امکانات این نرم افزار:
1. ورود مشخصات و اطلاعات مشتریان حقیقی و حقوقی و پرسنل مرتبط
2. ثبت نحوه آشنایی و روانشناسی مشتری و تعیین کارشناس مرتبط با مشتری
3. گروه بندی و رده بندی مشتریان (بالقوه و فعال)
4. آرشیو کلیه ارتباطات مشتریان به همراه جزییات هر ارتباط (شخص تماس گیرنده، زمان ارتباط، نتیجه ارتباط)
5. امکان attach فایل های اسکن شده از کاتالوگ، بروشور و کلیه مستندات ارائه شده
6. ثبت ارسال نمونه کالا و جوایز برای مشتریان و نمایندگی ها
7. نظرسنجی و رضایت سنجی مشتریان
8. کارتابل روزانه کاربر شامل پیگیری ها، قرار های ملاقات و جلسات کاری و ... در دسته های وظایف جاری، ارجاعات، یادآوری ها، وظایف آتی و تکمیل شده ها
9. کنترل کارتابل کلیه کاربران توسط مدیر
10. ثبت سفارشات مشتری
11. صدور و چاپ پیش فاکتور
12. صدور و چاپ فاکتور
13. ثبت قراردادهای عقد شده با مشتریان
14. ثبت تراکنش مالی مشتریان شامل نقد و چک و اقساط و وام و فیش و حواله و pos
15. تعریف بازاریابان مختلف، درصد آنها و حساب هر بازاریاب
16. تعریف نمایندگی ها و عاملین فروش
17. تعریف تامین کنندگان سرویس ها و محصولات مورد ارائه شرکت
18. ثبت اطلاعات رقبای کاری
19. تعریف محصولات وخدمات به همراه هزینه هر یک
20. خدمات پس از فروش
21. پیگیری پرونده های شکایات مشتریان
22. مدیریت پیشنهادات و انتقادات
23. تعریف کاربران با امکان تعیین الگوهای سطوح دسترسی به صورت دلخواه
24. دفترچه تلفن و آدرس ها
25. امکان کالر آی دی (Caller ID) و نمایش سابقه ارتباطی با مشتریان در هنگام تماس ایشان
26. یادآور سیستم شامل تاریخ های پایان قرارداد، گارانتی، سررسید اقساط، سررسید چک ها، تولد، ازدواج، تاسیس شرکت با قابلیت هشدار روی کامپیوتر
27. استفاده از ابزارهای تبلیغاتی نرم افزار (ارسال گروهی فکس(Fax)، پیام کوتاه (SMS)، ایمیل(Email)، پیام صوتی (Voice Mail))
28. ارسال نامه به یک یا گروهی از مشتریان و چاپ آدرس ها روی پاکت پستی
29. ماژول نمایشگاهها با امکان ایجاد سوالات و پاسخگویی بازدیدکنندگان غرفه در نمایشگاه و امکان گزارش گیری
30. انجام جستجوی پیشرفته و فیلتر کردن داده ها در کمترین زمان
31. کمک به تحلیل، بررسی و تصمیم سازی مدیران سازمان توسط گزارشات مختلف مانند گزارش مشتریان، گزارش بازارهای هدف، گزارش قراردادها، گزارش چک و قسط ها، گزارش فاکتورها، گزارش بازاریاب ها، گزارش پیگیری ها، گزارش ارتباط با مشتریان، گزارشات آماری(به صورت نمودارهای دایره ای و میله ای)، گزارشات نموداری و مقایسه ای فروش، گزارشات با چاپ دلخواه از دیتاگریدها
جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت WWW.TOLUESOFT.COM و یا WWW.TOLUECRM.COM مراجعه نموده و یا با شماره تلفن های 021-******** و 021-******** تماس حاصل نمایید.
"به مشتری خدمت کن"... به همین سادگی
تلفن : | منقضی شده |
منطقه : | |
آدرس : |
در مورد: راه های تحقق مشتری مداری
کلمات کلیدی :
آگهی های مرتبط
-
راه های تحقق مشتری مداری -
FIRE WALL بالاترین درجه مشتری مداری دزدگیر اماکن در ایران -
کتاب رازهای افزایش فروش و مشتری مداری با پیامک (SMS Marketing ) چاپ شد! -
آیا مشتری مداری یعنی مدارا با مشتری است؟ -
مشتری مداری -
لگراند فقط با آلماشبکه-مشتری مداری نه در شعار -
بسته آموزشی مدیریت و مهندسی فروش شکستن مرزهای فروش افزایش و بهبود فروش و مشتری مداری بازاریابی -
هات تپ مشتری مداری گروه پیشگام صنعت ابزار -
استانداردهای مشتری مداری (ISO 10001&10002&10004) -
استانداردهای مشتری مداری (ISO 10001&10002&10003&10004) -
کتاب رازهای افزایش فروش و مشتری مداری با پیامک -
سیستم فراخوان مشتری -
فراخوان مشتری بی سیم دیجیتال پردازشگران اوج سگال -
استخدام ناخن کار و اپیلاسیون کار با مشتری -
موتور۲۰۰سی سی.مشتری واقعی تماس بگیره -
طراحی وب با توجه به معیارهای مشتری -
ترجمه بر اساس قیمت پیشنهادی خود مشتری -
نرم افزار CRM مایکروسافت - مدیریت ارتباط با مشتری -
مغازه مکانیکی فعال با مشتری -
سامانه حفظ مشتری های فعلی فروشگاه و افزایش ...