ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

برای اولین بار در خاورمیانه مشاوره و اجرای کارت امتیازی lمتوازن با شش منظر

برای اولین بار در خاورمیانه مشاوره و اجرای کارت امتیازی با شش منظر

خلق‌کنندگان کارت امتیازی متوازن چهار منظر یا وجه اساسی را مطرح نمودند.این چهار منظر، سازمان را از کسب موفقیت یا شکست، آگاه‌ می‌نماید.

وظایف چهارگانه زیر با نگاه به چهار منظر ذکر شده، ارائه می‌گردد:

1ـ کارت امتیازی مالی:

به‌منظورشناخت نیازمندی ها و عملکرد‌مالی سازمان مورد استفاده قرار می‌گیرد.معیارهای مالی از مهمترین اجزای نظام ارزیابی متوازن هستند.به ‌ویژه در سازمان‌های‌انتفاعی این معیارها به ما می‌گویند که اجرای موفقیتآمیز اهدافی که در سه منظر قبلی تعیین گردیده‌اند، در نهایت، موجب چه‌نتایج و دستاوردهای‌مالی‌خواهدشد.تمام‌تلاشی‌که‌برای‌بهبود‌رضایتمندی‌مشتریان، ارتقای‌کیفیت ‌و کاهش‌ زمان‌‌تحویل ‌محصولات وخدمات خود انجام می‌دهیم؛ اگر به نتایج مالی ملموس ختم نشوند، هیچ ارزشی نخواهند داشت.

2ـ کارت امتیازی مشتری:

به‌منظور آگاهی از سطح رضایت مشتریان(از طریق سنجش‌های کمی و کیفی در مورد کالا و یا خدمات ارائه شده) مورد استفاده قرار می¬گیرد.

3ـ کارت امتیازی فرایندهای‌داخلی:

در جهت ارزیابی‌فرایندهای مورد نیاز در سازمان به‌کارگرفته می‌شود.در این منظر سازمان‌ها ‌باید فرایندهایی را مشخص نمایندکه با برتری یافتن در آن‌ها، بتوانند به ارزش‌آفرینی برای مشتریان و نهایتاً سهامداران خود ادامه‌دهند.تحقق هریک از اهدافی که در منظر مشتری تعیین می‌شود، نیازمند انجام یکسری از فرایندهای عملیاتی به صورت کارا و اثربخش است.این فرایندها باید در منظر فرایندهای داخلی تعیین گشته و معیارهای مناسبی نیز برای کنترل پیشرفت آنها توسعه داد.

4ـ کارت امتیازی دانش، رشد و یادگیری:

این وجه بر نحوه‌ی آموزش کارکنان ، کسب دانش و چگونگی استفاده از آن، به‌منظورحضور و بقاء در بازار رقابتی موجود، تمرکز می‌نماید.وقتی شما اهداف و معیارهای مربوط به منظر مشتری و فرایندهای داخلی را تعیین می‌نمایید، بلافاصله متوجه شکاف موجود بین مهارت‌ها و قابلیت‌های مورد نیاز کارکنان و سطح فعلی مهارتها و قابلیتها می‌شوید.

بنابراین اهداف و معیارهای این منظر باید در جهت پر کردن این شکافها و فاصله‌ها تعیین‌گردند و در ادمه معیارهای مناسبی برای کنترل پیشرفت آنها نیز تعیین شود.به هر حال نورتون و کاپلان با معرفی سیستم ارزیابی عملکرد خود توجه مدیران را به این نکته جلب کردند که بهتر است عملکرد کارکنان را با یک روش کل نگرانه تر مورد بررسی قرار دهیم.آن‌ها نظریه خود را با چهار منظر یا وجه معرفی کردند، که در حال حاضر به شش منظر یا وجه افزایش پیدا کرده است.

تیم مدیریت ایران.بی.ای.سی، اولین و تنها تیم مشاوره در حوزه مدیریت که توانایی اجرا و پیاده سازی کارت امتیازی متوازن با شش منطر را در ایران و کل خاورمیانه را دارا می باشد.
IRAN BSC

www.iranbsc.com
------------------------------------
استفاده از عکس این اگهی باید با ذکر منبع باشد
-----------------------------------
روش تهیه کتاب :
در تهران
---------------------------------------
فروشگاه کتاب آگاه (انتشارات آگاه ، ناشر تخصصی کتب مدیریت)
آدرس:خیابان انقلاب- بین خیابان فرودین و اردیبشهت – انتشارات آگاه
تلفن : ******** – ******** – ********

----------------------------------------

روش تهیه کتاب :
در تهران
---------------------------------------
فروشگاه کتاب آگاه (انتشارات آگاه ، ناشر تخصصی کتب مدیریت)
آدرس:خیابان انقلاب- بین خیابان فرودین و اردیبشهت – انتشارات آگاه
تلفن : ******** – ******** – ********

----------------------------------------
برای آگاهی از سایر روش های تهیه این کتاب به
به سایت همین کتاب مراجعه نمایید

http://www.iranbsc.com/BSC-KPI-book.html

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  تهران
آدرس :  tehran
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: برای اولین بار در خاورمیانه مشاوره و اجرای کارت امتیازی lمتوازن با شش منظر
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط