ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

ISO 10002:2004

ISO 10002:2004

لينك سايت اين آگهي

قیمت : 1000دلار

رضایت مندی مشتری - خطوط راهنما برای بررسی شکایات در سازمانها



این استاندارد برای تمامی سازمانهایی کاربرد دارد که فلسفۀ کاری خود را بر اساس افزایش رضایتمندی مشتریان بنا نهاده اند و می خواهند فعالیت خود را در این زمینه سامان بخشیده و در قالب یک سیستم مستند، آسان برای کاربران، قابل اندازه گیری و هدفمند مدیریت کرده و بطور پیوسته آنر ا بهبود دهند.



این استاندارد دستورالعمل هایی برای ایجاد فرآیندی مؤثر و کارا برای رسیدگی به شکایات و پاسخگویی به نیازهای سازمانهای تأمین کننده محصولات و خدمات و نیز مشتریانشان که محصولات و یا خدمات آنها را دریافت می کنند ارائه می دهد


برخی از فوائد اجرا و استقرار این سیستم عبارت است از:

.بهبود انگیزش و آگاهی کارکنان به علت درگیر نمودن مدیریت ارشد و مشارکت او در فرآیند رسیدگی به

شکایات مشتریان

.دسترسی آسان به فرآیند رسیدگی به شکایات باز و مسئولانه با تشخیص نیازها و انتظاراتی که در

شکایات مطرح می شود

.افزایش قابلیت سازمان برای حل شکایات بصورت مسئولانه و سیستماتیک و سازگار با در نظر گرفتن

رضایتمندی شکایت کنندگان و خود سازمان

.کمک به سازمان برای ایجاد یک رویکرد مشتری مدار برای حل شکایات و تشویق و تقویت و بهبود مهارتهای

کارکنان برای رفتار با مشتری

.ایجاد اصول برای تجزیه و تحلیل و بازنگری مداوم فرآیند رسیدگی به شکایات، حل شکایات و فرآیند بهبود در

سازمان

.ایجاد یک فرآیند تجزیه و تحلیل، ارزیابی شکایات در جهت بهبود کیفیت محصولات و خدمات مشتری

.ممیزی و بازنگری اثربخش و کارا از فرآیند رسیدگی به شکایات و بهبود آن

.معرفی یک مدل نمونه برای مدیریت فرآیند رسیدگی به شکایات

.بهبود تصویر سازمان و توانایی رقابتی آن با بکارگیری سیستم مدیریت به عنوان چارچوبی که در برگیرنده

فعالیتها و توجهات مشتری مدارانه سازمان بوده و با سیستمی مستند رعایت انتظارات مشتریان را تضمین

می نماید

تلفن :  منقضی شده
منطقه : 
آدرس : 
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: ISO 10002:2004
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :
ISO 10002 اخذ ایزو 10002 اخذ استاندارد 10002 اخذ گواهینامه 10002 اخذ گواهینامه رضایت مندی مشتری