ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

نرم افزار تضمین کیفیت آرماندیس

اگرچه استقرار سیستمهای مدیریت کیفیت مبتنی بر استانداردهای سری ISO9000 توانسته بسیاری از الزامات اولیه مدیریت سازمانها و شرکتها را تامین نماید، ولی عدم کارایی و اثربخشی این سیستمها در پارهای موارد انکارناپذیر است.بطوریکه دستاوردها و نتایج حاصل از اجرای چنین سیستمهایی در کشور ما با سایر کشورها تفاوتهای معنادار و قابل ملاحظه‌ای دارد.
محققین و مشاورین سیستمهای مدیریت دلایل زیادی را برای این ناکارآمدی‌ها برشمرده‌اند که سیستم اطلاعاتی تضمین کیفیت آرماندیس به دنبال رفع برخی از آنها می‌باشد.
مهمترین مزیت‌های استفاده از این سیستم :
کاهش هزینه‌ها و همچنین تسهیل در استقرار و پیادهسازی سیستم مدیریت کیفیت از طریق مکانیزه نمودن فرایندهای مهم از جمله کنترل مدارک و داده ها و کنترل سوابق
افزایش قدرت پیگیری فعالیت‌ها و اطمینان از اثربخشی اجرای اقدامات صورت گرفته از طریق متمرکز نمودن سیستم واگذاری فعالیت‌ها به افراد و پیگیری اجرای آنها
افزایش توان مدیریت فرایندها از طریق نظارت بر آخرین وضعیت فرایندها با استفاده از بخش مدیریت فرایندهای سازمان
امکان اتصال این سیستم به سایر نرم‌افزارهای آرماندیس نظیر مدیریت جلسات، مستندسازی فنی، مدیریت پروژه، HSE و… و استفاده از آنها در قالب یک سیستم یکپارچه.
محیط ساده و کاربری آسان در تمام سطوح
قابلیت استفاده تحت وب
بخشهای اصلی این نرمافزار عبارتند از:
1- ماژول کنترل مدارک و دادهها:
فرایند کنترل مدارک و داده ها، معمولاً یکی از فرایندهای پر هزینه و زمانبَر سیستم کیفیت میباشد.همچنین به دلیل گستردگی حجم فعالیتهای این فرایند، معمولاً خطاهای زیادی در توزیع مدارک معتبر و یا جمع آوری مدارک منسوخ اتفاق میافتد.ماژول کنترل مدارک و دادههای این نرمافزار، تمام مراحل ایجاد، توزیع، بازنگری و منسوخ نمودن مدارک را مکانیزه مینماید.
2- ماژول کنترل سوابق:
در این ماژول شناسنامه سوابق کیفیت ثبت میشود و کاربران هر واحد با مراجعه به نرمافزار میتواند از سوابقی که میبایست در آن واحد نگهداری شود و همچنین شرایط نگهداری و امحاء آنها اطلاع پیدا کند.علاوه بر این فرایند صدور مجوز امحاء نیز از وظایف این ماژول است.
3- ماژول مدیریت فرایندها:
یکی از وظایف اصلی نماینده مدیریت در هر سازمان، جمع بندی و گزارش عملکرد فرایندها در فواصل زمانی مورد نیاز میباشد.از آنجا که تعداد و پراکندگی معیارهای پایش در سطح سازمان‌ها معمولاً زیاد است، جمعبندی گزارشات از واحدهای مختلف به کندی صورت می‌گیرد.وظیفه اصلی بخش مدیریت فرایندهای نرمافزار، جمعآوری همه اطلاعاتی است که یک فرایند با آن شناسایی میشود از جمله ورودیها و خروجیها، مالک فرایند، واحدهای ذیربط، منابع و….
وظیفه مهم دیگر این ماژول تعریف معیارهای پایش هر فرایند، یادآوری به مالکین فرایندها در خصوص ثبت مقادیر معیارهای پایش بر اساس تواتر زمانی تعیین شده و همچنین ثبت و نگهداری اطلاعات مربوط به مقادیر اندازهگیری شده آنها میباشد.
4- ماژول ممیزی داخلی:
از یک سو، فرایند ممیزی داخلی از جمله فرایندهای مهم و کلیدی سیستم مدیریت کیفیت است، و از سوی دیگر پیگیری مغایرت‌های مشاهده شده در ممیزی، معمولاً با مشکلات زیادی روبرو است.بطوریکه در بسیاری از سازمان‌ها چرخه کامل رفع یک مغایرت تا بررسی اثربخشی آن به طور کامل انجام نشده و در بسیاری از موارد به علت تعدد این مغایرت‌ها، رفع آنها به فراموشی سپرده می‌شود.
این ماژول، تمامی عملیات انجام یک ممیزی از تعریف ممیزین، برنامهریزی ممیزی، ایجاد چکلیست‌های ممیزی، ثبت مغایرت‌ها و گزارشات ممیزی (بیش از 20 نوع گزارش مختلف ممیزی) و… را تا بررسی اثربخشی رفع مغایرت‌ها، را مکانیزه می‌نماید.
5- اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه:
از جمله الزامات استانداردهای مدیریت کیفیت، بهبود مستمر فرایندهای سازمانی است که اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه تاثیر زیادی در تحقق این موضوع دارد.بررسی و پیگیری اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه نیز از جمله بخشهایی است که معمولاً به طور کامل انجام نشده و غالباً دچار کاغذ بازی‌ها و بروکراسی‌های اداری می‌گردد.
در این ماژول، روال درخواست این اقدامات توسط افراد مختلف سازمان تا رسیدن به نتیجه نهایی بطور کامل مکانیزه می‌شود.
برای دریافت دمو و یا بروشور نرم افزار به آدرس زیر مراجعه فرمایید.
http://www.aravco.ir

تلفن :  منقضی شده
منطقه : 
آدرس : 
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: نرم افزار تضمین کیفیت آرماندیس
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط