ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

مدیریت استراتژیک ماهان

مدیریت استراتژیک

مقدمه:

نرم افزارماهان تمامی فرآیندهای کاری یک مجموعه را با درنظرگرفتن اهداف آن مجموعه طراحی ، تدوین و سازماندهی کرده و همچنین باعث می شود تا مدیران بتوانند پیشرفت مجموعه را با توجه به اهداف تعریف شده اندازه گیری ، کنترل ، نظارت و هدایت نمایند.

سوالت زیر را از خود بپرسید تا مدیریت اهداف سازمان را ارزیابی کنید:

1) آیا در سازمان شما کلیه فعالیت های مربوط به اهداف مجموعه به صورت مجزا و قابل لمس جهت مشخص نمودن وظایف پرسنل در رسیدن به اهداف مذکور ثبت می گردد؟
2) آیا اغلب تصمیمات شما اجرایی نمی باشند و یا نمی دانید کدام تصمیم را اول اجرا کنید؟
3) آیا درشرکت شما دسترسی به اطلاعات مربوط به هر پروژه به سرعت و به آسانی امکان پذیر است ؟
4) پرونده سوابق هر پروژه و مشتریان را چگونه نگهداری می کنید ؟
5) در زمان عدم حضورتان در سازمان یا به هنگام سفرهای ضروری چگونه از روند فعالیت های پروژه و رخدادهای مهم مطلع می شوید؟
6) آیا می دانید در سازمان شما و در لحظه ای که این اوراق را مطالعه می کنید چه کارهایی توسط چه کسانی با چه کیفیتی در چه مرحله ای و با چه ابزاری در حال انجام است ؟آیا از زمان شروع و خاتمه همه وقایع مطلعید ؟
7) عملکرد کارشناسان ، پیمانکاران وعوامل مربوط پروژه را چگونه ارزیابی می کنید ؟
8) آیا فراموشی پرسنل در انجام برخی از کارها جزء بحث های همیشگی شماست؟
9) آیا داشتن آماری دقیق از موضوعی خاص در یک زمان مشخص و تصمیم گیری بر اساس آن از جمله اهداف مدیریتی مجموعه شماست ؟
10) آیا مدت زمان انجام پروژه های سازمان شما طولانی مدت است؟
11) تا چه اندازه توانسته اید اطمینان و اعتماد مشتری را نسبت به مجموعه خود جلب کنید؟
12) آیا انجام فعالیتهای زیادو فرآیندهای صحیح کاری مرتبط به اهداف در مجموعه به صورت عملی شما را دچار مشکل ساخته است ؟
13) آیا ارتباط دقیقی بین فعالیتهای سازمان با اهداف معین شده کوتاه مدت و بلند مدت برقرار شده است؟
14) چگونه و از چه طریق فرآیندها و فعالیتهای مجموعه را کنترل و نظارت می کنید؟
15) آیا اندازه گیری دقیق پیشرفت براساس اهداف تعیین شده به صورت online جزء دغدغه همیشگی شماست؟
16) آیا از جندین نرم افزار جهت مدیریت اهداف خود استفاده می کنید که بر قراری ارتباط این نرم افزار ها جهت دریافت اطلاعات و تجزیه تحلیل آن یکی از دغدغه های اصلی شما قرار گرفته است؟

۱.سیستم مدیریت اهداف و برنامه ها
مزایا:
1. سازمان دهی تمامی فرایندهای کاری سازمان
2. کمک به هماهنگی تیم های مدیریتی و داشتن دیدی مشترک و بی نظیر برای تجارت
3. تقسیم اهداف اصلی به اهداف کوچکتر
4. شناسایی شکاف بین برنامھ ریزی و اجرا
5. تعریف ارتباطات و تاثیرات اهداف با یکدیگر
6. کنترل ، نظارت و اندازه گیری فرآیندهای کاری مرتبط با اهداف
7. شناسایی نقاط ضعف و قوت فرآیندهای کاری تعیین شده
8. مشخص نمودن تصویری واضح از فعالیت ها و وظایف هر بخش از سازمان
9. حفظ سوابق تغییرات برنامه‌ریزی
امکانات:
1. تعریف اهداف و برنامه های مجموعه
2. تعریف معیار و زمان پیش بینی شده ی تحقق اهداف
3. تعریف فعالیتهای مربوط به هر هدف
4. تعریف لایه‌های مختلف برنامه ریزی (تعریف چندین پروژه در یک برنامه)
5. ثبت پیشرفت‌ها و اقدامات منجر به پیشرفت
6. اولویت بندی اهداف و فعالیت های مربوط به آن
7. امکان پیوست هر نوع فایل مرتبط با برنامه
8. تخمین هزینه و بودجه‌بندی
9. تعریف زمان شروع و خاتمه تمامی وقایع و فعالیت های اهداف یک برنامه







۲.سیستم مدیریت پروژه های هر برنامه
مزایا:
1. دسترسی سریع به اطلاعات و وضعیت پروژه های هر برنامه
2. کنترل هزینه های هر پروژه
3. شناسایی مشکلات پروژه و راه‌کارهای آن
4. مخاطرات آینده و پشتیبانی از فرآیند مدیریت ریسک ها
5. کنترل و ارزیابی عملکرد پیمانکاران و مشاوران پروژه
6. امکان کاهش بروز خطا و کنترل روند کار از طریق کاهش دخالتهای پرسنلی
7. امکان کنترل چندین پروژه بصورت همزمان
امکانات:
1. ثبت پیشرفت‌ها و اقدامات منجر به پیشرفت
2. درخواست وجه، و پیگیری دریافت آن
3. اطلاعات مالی و اعتباری پروژه
4. تعریف پیمانکاران و مشاوران هر پروژه
5. مشخص نمودن مدیر پروژه
6. امکان تعریف فرآیندهای یک پروژه
7. قابلیت تدوین برنامه زمان بندی مربوط به پروژه
8. قابلیت ارائه نمودار کنترل پروژه به منظور شناسایی نقاط ضعف و قوت
9. امکان کنترل و تحت نظارت قرار دادن پروژه تا اتمام آن
10. امکان پیوست هر نوع فایل مرتبط با پروژه
11. نمایش وضعیت پروژه ها با استفاده از رنگ ها جهت تسهیل درتصمیم گیری مدیران
۳.سیستم مدیریت مراحل هر پروژه
مزایا:
1. آشنایی تیم های مدیریتی به وظایف کاری خود در پروژه
2. جلوگیری، شناسایی وحذف فرآیندهایی که تکراری بوده و سرعت رسیدن به هدف سازمان را کاهش می دهد
3. دقت در فعالیت ها و مراحل انجام شده
4. بودجه تعیین شده و انحرافات در هر مرحله
5. زمانبندی کل پروژه
6. نظارت و آگاهی از انجام مراحل پروژه از طریق پیام کوتاه
امکانات:
1. تنظیم و ثبت قراردادها در هر مرحله از پروژه ( کارفرما , واسط , پیمانکار , مبلغ , محل اجرا )
2. ثبت مراحل اجرای پروژه و درصد پیشرفت کار در پروژه
3. پی گیری پروژه در مراحل مختلف
4. ثبت هزینه های انجام شده توسط پرسنل بصورت روزانه به تفکیک هر پروژه
5. مشخص نمودن ساعات ، بودجه و نفرات لازم برای انجام پروژه
۴.سیستم مدیریت جلسات و مصوبات
مزایا:
1. مدیریت جلسات هر پروژه
2. دسترسی سریع به اطلاعات و مصوبات هر جلسه و نتیجه آن
3. تحت کنترل بودن مصوبات جلسات
امکانات:
1. ثبت کامل جزئیات جلسه
2. امکان پیوست هر نوع فایل مرتبط با جلسه
3. امکان ثبت صوتجلسه و مصوبات آن
4. ثبت اطلاعات افراد حاضر در جلسه
5. ثبت نتیجه و اقدامات بعدی مربوط به جلسه
۵.سیستم مدیریت وظایف و امور محوله
مزایا:
1. مشخص شدن نتیجه وظایف محوله و شرح انجام آن از طریق تعریف حالت های رنگ
2. تعریف فرآیندها و روال های انجام کار در سازمان
3. تحت کنترل قرار دادن کارهای محوله
امکانات:
1. تعریف و انتساب کار و مشخص نمودن فرد پیگیری کننده مربوط به هر پروژه
2. تعریف اثرات وظیفه در صورت عدم انجام
3. تعیین مهلت انجام کار و یادآوری کارها به صورت اتوماتیک به مسئولین انجام کار





۶.سیستم مدیریت موانع و مشکلات
مزایا:
1. شناسایی موانع و مشکلات قبل از رسیدن به بحران
2. کمک به چگونگی حل مشکلات با توجه به سوابق پروژه های مواجه شده با اشکال
امکانات:
1. تعریف مشکلات و اطلاعات مربوط به مشکل ثبت شده شامل مطرح کننده اشکال- پروژه دارای اشکال- پروژه مرتبط با اشکال – مسئول انجام و مهلت انجام رفع اشکال
2. اولویت بندی رفع مشکلات شناسایی شده
3. مقایسه روند فعالیت های هر پروژه
4. مقایسه فعالیت های های پروژه های مختلف با یکدیگر
5. ثبت علت موفقیت و یا عدم موفقیت فروش و توضیحات خاص و گزارش‌گیری از این موارد
۷.سیستم یاداوری
مزایا:
1. کنترل فعالیت های انجام شده – انجام نشده
2. یادآوری از طریق ارسال پیام کوتاه به صورت خودکار و بدون نیاز به حضور فرد در سازمان
3. نمایش آنی یادآوری‌ها در زمان مقرر در یک پنجره جداگانه (جهت جلب توجه هرچه بیشتر کاربر)
4. توقف، حذف یا به تاخیر انداختن یک پیام یادآوری به سادگی
5. ارایه لیست یادآوری‌هایی که در موعد مقرر یادآوری کاربر در سیستم حضور نداشته
امکانات:
1. قابلیت ارجاع یک یادآوری ایجاد شده به هر تعداد از کاربران سیستم
2. امکان تعریف انواع یادآوری‌های متنوع و دلخواه در بازه‌های زمانی مختلف (ساعتی، روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه(
۸.داشبورد مدیریتی و گزارشات عملیاتی
مزایا:
1. کمک به مدیران جهت تصمیم گیری در شرایط خاص
2. کمک به کنترل و نظارت بر عملکرد پرسنل و واحدهای سازمان
3. شناسایی نقاط ضعف و قوت سازمان
4. نظارت سریع،دقیق و روشن بر اهداف ،پروژه ها و فرآیندهای کاری سازمان
امکانات:
1. نمودار نمایش بودجه تعیین شده و انحرافات در هر پروژه
2. نمودار وضعیت برنامه ها و پروژه های مربوط به برنامه
3. گزارش پرونده پیمانکاران و مشاوران پروژه های برنامه
4. گزارش جامع فعالیت های ...

تلفن :  منقضی شده
منطقه : 
آدرس : 
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: مدیریت استراتژیک ماهان
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :