پرداخت با کارتهای عضو شتاب
آگهی های جدید
- کفش کوهنوردی لسپورتیوا اکسترم
- خرید پروفیل سازه از سازه کاران
- پیمانکاری ساختمان توسط پیمانکار مجرب
- اعطا نمایندگی کیک و کلوچه با 50 درصد تخفیف
- اعطا نمایندگی کیک و کلوچه با 50 درصد تخفیف
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- فولاد ck45-میلگرد ck45-ورق ck45-لوله ck45-تسمه ck45
- ورق استیل 316L-استیل 316L-فولاد نسوز 316L-فولاد نسوز 316ال
- استنلس استیل - فولاد ضد زنگ
- میلگرد spk-فولاد spk-فولاد سردکار
- لوله استیل -لوله استنلس استیل-انواع لوله استیل
- میلگرد استیل 304-ورق استیل 304-تسمه استیل 304
- فولاد ck75-میلگرد ck75-فولاد فنر ck75-تسمه ck75
- ورق A36-فولاد A36--لوله A36-ورق-فولاد ساختمانی
- فولاد 2510-میلگرد 2510-تسمه 2510-فولاد ابزار
- اینکونل- فولاد مقاوم بالا-inconel-فولاد ضد خوردگی
- میلگرد 7131-فولاد سمانته 7131- میلگرد سمانته 5920
- لوله مانیسمان-لوله آتشخوار-بدون درز-درز دار
- واردات فولاد-واردات استیل-فروش فولاد-فروش استیل
- میلگرد ck15-تسمه ck15-گرد ck15-فولاد ck15
- نبشی فولادی -نبشی L-نبشی V-نبشی فابریک
- میلگرد نقره ای-گرد نقره ای- فولاد ابزار سردکار
- vcn200- میلگرد vcn200-فولاد vcn200-فولاد ابزار
کلمات کلیدی
-
قیمت هارد 80 gb -
لوازم جانبی psp -
باربری های تهران -
قيمت xbox360 -
nintendo wii -
نینتندو -
انواع هارد -
بازی فروش ruse برای xbox 360 -
لوازم جانبی موبایل -
نرم افزار فرمت کردن فلش -
فرمت کردن فلش مموری -
گیرنده دیجیتال hdmi -
فروش lcd دست دوم در تهران -
تلوزیون LCD دست دوم -
تلویزیون lcd دست دوم -
lcd خرید دست دوم -
خریداری lcd دست دوم -
قیمت بازار مانیتور دست دوم lcd -
خرید مانیتور دست دوم تهران 87 -
فروش lcd دست دوم کامپیوتر -
lcd فروش دست دوم -
مانیتور lcd دست دوم شیراز -
فروش lcd دست دوم -
مانیتور دست دوم در کرج -
خرید مانیتور دست دوم ماشین -
مانیتور ال ای دی دست دوم -
تلویزیون lcd دست دوم مشهد 91 -
فروش مانیتور lcd دست دوم در اصفهان -
قیمت تلویزیون سونی lcd دست دوم -
تلویزیون دست دوم سونی lcd -
فروش تلویزیون lcd دست دوم -
مانیتور و تلویزیون ال جی دست دوم -
مانیتور های کارکرده و دست دوم -
فروش رایانه lcd دست دوم -
خرید مانیتور دست دوم -
مانیتور فروشی دست دوم 17 -
دست دوم lcd -
مانیتور lcd دست دوم -
فروش مانیتور های دست دوم -
lcd دست دوم -
مانیتور ال سی دی دست دوم -
مانیتور 17 دست دوم -
samsungفروش دست دوم مانیتور -
LCD SAMSUNG 17 دست دوم -
تلویزیون دست دوم lcd -
فروش مانیتور دست دوم 87 -
خریدار مانیتور دست دوم کرج -
مانیتور دست دوم -
فروش lcd کامپیوتر دست دوم -
قیمت مانیتورهای دست دوم LCD -
مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
نیکان ایده البرز
WWW.ALBORZANDISH.ir
آیا مشتریان خود را می شناسید؟
آیا می دانید به طور متوسط سازمان های تجارتی که برنامه ریزی در جهت حفظ مشتریان فعلی خود ندارند در کمتر از 5 سال 12.1% از مشتریان خود را از دست می دهند ؟
آیا می دانید هزینه جذب مشتریان جدید 9 تا 11 برابر مشتریان فعلی شماست ؟
آیا می دانید نتیجه افزایش 5% در نرخ نگهداری مشتریان باعث افزایش 25 تا 75% از درآمد سازمان می شود؟
آیا می دانید کدامیک از مشتریان شما سودآور و کدامیک زیان آور هستند؟
آیا می دانید درآمد شما را آیا می دانید تنها 20% مشتریان شما هستند که 80% تامین می نماید؟
از این رو تمرکز بر روی برنامه ریزی برای حفظ مشتریان فعلی و سود آور از اولویت بیشتری نسبت به جذب مشتری جدید برخوردار است. برای تحقق اهداف با توجه به سوالات مطرح شده در زمینه حفظ مشتریان فعلی نیازمند ابزاری مناسب در زمینه بازاریابی و فروش هستیم که شرکت نیکان ایده البرز سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (crm)را به شما پیشنهاد می دهد.
•سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (crm)چیست؟
به فرایندها و سیستم هایی گفته می شود که فعالیت های فروش و بازاریابی بازرگانی تولید میدیرت تماس و پشتیبانی را در هم ترکیب نموده و با بیان مجموعه مدتولوژی فرآیندها و نرم افزارها و سیستم های کاربردی در نهایت رضایت مشتریان را برآورده سازد.
•مشکلات سیستم های بازاریابی سنتی:
1.هزینه فروش کالا به یک مشتری جدید 6 برابر هزینه فروش همان کالا به مشتری قدیم است.
2.معمولا هر مشتری ناراضی عدم رضایت خود را با8 الی 10 نفر در میان می گذارد.
3.احتمال فروش محصول به یک مشتری قدیمی در حدود 50% است . در حالی که احتمال فروش همان محصول به یک مشتری جدید تنها 15% است.
•دلایل حرکت به سویcrm
1.استفاده از ارتباط با مشتریان فعلی برای به حداکثر رساندن میزان رشد درآمدها.
2.مشخص کردن جذب نمودن و حظ بهترین مشتری ها.
3.اتوماسین کردن کارهایی که بیشتر تکرار میشوند.
4.پاسخگویی به نیازها و رفع تقاضای مشتریان.
5.ایجاد یک روش فعال بازاریابی به منظور کاهش هزینه ها ( تبلیغات و جذب مشتریان جدید) و عمیق تر مشتریان.
•مزایای استفاده ازcrm
1.پاسخگویی سریع به درخواست مشتری
(اگر زمان پاسخگویی به یک درخواست مشتری بین 1تا3 دقیقه باشد احتمال فروش آن کالا افزایش می یابد.)
2.افزایش کارایی سازمان از طریق اتوماسیون فرایندهای جاری.
3. کاهش هزینه های تبلیغاتی
4.افرایش فرصت های بازاریابی و فروش
درباره ما
نیاز و علاقه مندی روز افزون شرکت های ایرانی در به کار گیری توانمندی های مدیریت ارتباط با مشتری (crm) علی الخصوص در میان مشتریان گروه شرکت هایمان فرصتی گردید تا درسال1385 شرکت نیکان ایده البرز با گروهی از متخصصان چوان فارغ التحصیل از بهترین دانشکاههای ایران و انگلستان در زمینه هایIT مهندسی صنایع مدیریت بازرگانی بازاریابی و فروش شروع به انجام تحقیقاتی هدفمند در دو زمینه سوابق اجرایی شرکت های ایرانی و بهترین راهکارهای اجرایی جهانی راهکارهای "مدیریت ارتباط با مشتری " در ایران نمود. نتیجه تحقیقات از طرفی نشان داد که علی رغم توان بالقوه گروه نرم افزاری شرکتهایمان در تدوین نرم افزارهای پیچیده هیچگونه امیدی به رقابت با محصولات خارجی در این زمینه وجود نداشته و از طرفی دیگر بهترین گزینه علی الخصوص از باب متدولوژی پیاده سازی محصول شرکت مایکروسافت می باشد که برخی از دلایل آن در قسمت ذیل به طور مختصر توضیح داده شده است.
-شناخته شده بودن کمپانی در کشورمان
-آشنا بودن اکثر کاربران کامپیوتری با محیط برنامه های این کمپانی
-بهبود مداوم نرم افزارهای این کمپانی بر طبق نظر کاربران و شرکای تجاریش
-میزان رضایت عمومی کاربران از محصولات این کمپانی
-میزان کاربران نرم افزار (crm)شرکت مایکروسافت
-سادگی کار کردن با این نرم افزار برای کاربران
-قیمت مناسب نسبت به سایر تامین کنندگان این سیستم
تلفن : | منقضی شده |
منطقه : | استان تهران |
آدرس : | استان تهران - تهران |
در مورد: مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
کلمات کلیدی :
آگهی های مرتبط
-
فروش نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری -
CRM نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری -
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آذران وب -
سیستم جامع مدیریت ارتباط با مشتری در بیمه -
آموزش نرم افزار CRM ماندگار- آموزش نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری -
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM (Customer Relationship Management) , نرم افزار CRM , نرم افزار مدیریت فروش , نرم افزار افزایش فروش,نرم افزار فروش,سیستم مدیریت ارتباط با مشتری,ارتباط با مشتری -
سیستم ارسال Email(ایمیل) طلوع, نرم افزار CRM , نرم افزار مدیریت فروش , نرم افزار افزایش فروش ,نرم افزار فروش,سیستم مدیریت ارتباط با مشتری,ارتباط با مشتری -
سیستم خدمات پس از فروش طلوع , نرم افزار CRM , نرم افزار مدیریت فروش , نرم افزار افزایش فروش ,نرم افزار فروش,سیستم مدیریت ارتباط با مشتری,ارتباط با مشتری -
نرم افزار فروش/نرم افزار CRM/سیستم فروش/ نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری/سی آر ام -
نرم افزار CRM/ نرم افزار فروش/سیستم فروش/نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری/ سی آر ام -
سیستم مدیریت وظایف/مدیریت مشتری/ مدیریت ارتباط با مشتری -
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری دلفین -
سیستم مدیریت ارتباط با مشتری هدف -
سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM -
نرم افزار ارسال پیامک و مدیریت ارتباط با مشتری (قاصدک) -
قدرتمندترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری+ اتوماسیون اداری VTigerCRM 6 -
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری crm -
فناوران آراد اندیش - مجری سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری crm و پورتال سازمانیS sharepoint -
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری crm -
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری crm