ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)

مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)

نیکان ایده البرز

WWW.ALBORZANDISH.ir
آیا مشتریان خود را می شناسید؟
آیا می دانید به طور متوسط سازمان های تجارتی که برنامه ریزی در جهت حفظ مشتریان فعلی خود ندارند در کمتر از 5 سال 12.1% از مشتریان خود را از دست می دهند ؟
آیا می دانید هزینه جذب مشتریان جدید 9 تا 11 برابر مشتریان فعلی شماست ؟
آیا می دانید نتیجه افزایش 5% در نرخ نگهداری مشتریان باعث افزایش 25 تا 75% از درآمد سازمان می شود؟
آیا می دانید کدامیک از مشتریان شما سودآور و کدامیک زیان آور هستند؟
آیا می دانید درآمد شما را آیا می دانید تنها 20% مشتریان شما هستند که 80% تامین می نماید؟

از این رو تمرکز بر روی برنامه ریزی برای حفظ مشتریان فعلی و سود آور از اولویت بیشتری نسبت به جذب مشتری جدید برخوردار است. برای تحقق اهداف با توجه به سوالات مطرح شده در زمینه حفظ مشتریان فعلی نیازمند ابزاری مناسب در زمینه بازاریابی و فروش هستیم که شرکت نیکان ایده البرز سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (crm)را به شما پیشنهاد می دهد.


•سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (crm)چیست؟
به فرایندها و سیستم هایی گفته می شود که فعالیت های فروش و بازاریابی بازرگانی تولید میدیرت تماس و پشتیبانی را در هم ترکیب نموده و با بیان مجموعه مدتولوژی فرآیندها و نرم افزارها و سیستم های کاربردی در نهایت رضایت مشتریان را برآورده سازد.



•مشکلات سیستم های بازاریابی سنتی:
1.هزینه فروش کالا به یک مشتری جدید 6 برابر هزینه فروش همان کالا به مشتری قدیم است.
2.معمولا هر مشتری ناراضی عدم رضایت خود را با8 الی 10 نفر در میان می گذارد.
3.احتمال فروش محصول به یک مشتری قدیمی در حدود 50% است . در حالی که احتمال فروش همان محصول به یک مشتری جدید تنها 15% است.


•دلایل حرکت به سویcrm
1.استفاده از ارتباط با مشتریان فعلی برای به حداکثر رساندن میزان رشد درآمدها.
2.مشخص کردن جذب نمودن و حظ بهترین مشتری ها.
3.اتوماسین کردن کارهایی که بیشتر تکرار میشوند.
4.پاسخگویی به نیازها و رفع تقاضای مشتریان.
5.ایجاد یک روش فعال بازاریابی به منظور کاهش هزینه ها ( تبلیغات و جذب مشتریان جدید) و عمیق تر مشتریان.


•مزایای استفاده ازcrm

1.پاسخگویی سریع به درخواست مشتری
(اگر زمان پاسخگویی به یک درخواست مشتری بین 1تا3 دقیقه باشد احتمال فروش آن کالا افزایش می یابد.)
2.افزایش کارایی سازمان از طریق اتوماسیون فرایندهای جاری.
3. کاهش هزینه های تبلیغاتی
4.افرایش فرصت های بازاریابی و فروش

درباره ما
نیاز و علاقه مندی روز افزون شرکت های ایرانی در به کار گیری توانمندی های مدیریت ارتباط با مشتری (crm) علی الخصوص در میان مشتریان گروه شرکت هایمان فرصتی گردید تا درسال1385 شرکت نیکان ایده البرز با گروهی از متخصصان چوان فارغ التحصیل از بهترین دانشکاههای ایران و انگلستان در زمینه هایIT مهندسی صنایع مدیریت بازرگانی بازاریابی و فروش شروع به انجام تحقیقاتی هدفمند در دو زمینه سوابق اجرایی شرکت های ایرانی و بهترین راهکارهای اجرایی جهانی راهکارهای "مدیریت ارتباط با مشتری " در ایران نمود. نتیجه تحقیقات از طرفی نشان داد که علی رغم توان بالقوه گروه نرم افزاری شرکتهایمان در تدوین نرم افزارهای پیچیده هیچگونه امیدی به رقابت با محصولات خارجی در این زمینه وجود نداشته و از طرفی دیگر بهترین گزینه علی الخصوص از باب متدولوژی پیاده سازی محصول شرکت مایکروسافت می باشد که برخی از دلایل آن در قسمت ذیل به طور مختصر توضیح داده شده است.
-شناخته شده بودن کمپانی در کشورمان
-آشنا بودن اکثر کاربران کامپیوتری با محیط برنامه های این کمپانی
-بهبود مداوم نرم افزارهای این کمپانی بر طبق نظر کاربران و شرکای تجاریش
-میزان رضایت عمومی کاربران از محصولات این کمپانی
-میزان کاربران نرم افزار (crm)شرکت مایکروسافت
-سادگی کار کردن با این نرم افزار برای کاربران
-قیمت مناسب نسبت به سایر تامین کنندگان این سیستم

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط