پرداخت با کارتهای عضو شتاب
آگهی های جدید
- کفش کوهنوردی لسپورتیوا اکسترم
- خرید پروفیل سازه از سازه کاران
- پیمانکاری ساختمان توسط پیمانکار مجرب
- اعطا نمایندگی کیک و کلوچه با 50 درصد تخفیف
- اعطا نمایندگی کیک و کلوچه با 50 درصد تخفیف
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- فولاد ck45-میلگرد ck45-ورق ck45-لوله ck45-تسمه ck45
- ورق استیل 316L-استیل 316L-فولاد نسوز 316L-فولاد نسوز 316ال
- استنلس استیل - فولاد ضد زنگ
- میلگرد spk-فولاد spk-فولاد سردکار
- لوله استیل -لوله استنلس استیل-انواع لوله استیل
- میلگرد استیل 304-ورق استیل 304-تسمه استیل 304
- فولاد ck75-میلگرد ck75-فولاد فنر ck75-تسمه ck75
- ورق A36-فولاد A36--لوله A36-ورق-فولاد ساختمانی
- فولاد 2510-میلگرد 2510-تسمه 2510-فولاد ابزار
- اینکونل- فولاد مقاوم بالا-inconel-فولاد ضد خوردگی
- میلگرد 7131-فولاد سمانته 7131- میلگرد سمانته 5920
- لوله مانیسمان-لوله آتشخوار-بدون درز-درز دار
- واردات فولاد-واردات استیل-فروش فولاد-فروش استیل
- میلگرد ck15-تسمه ck15-گرد ck15-فولاد ck15
- نبشی فولادی -نبشی L-نبشی V-نبشی فابریک
- میلگرد نقره ای-گرد نقره ای- فولاد ابزار سردکار
- vcn200- میلگرد vcn200-فولاد vcn200-فولاد ابزار
کلمات کلیدی
-
کامپیوتر روز -
فروش قطعات -
فروش عمده قطعات کامپیوتر -
قیمت رم برای کامپیوتر 4 -
"قطعات کامپیوتر" -
فروش عمده کامپیوتر -
کلیه قطعات -
فروش سیستم کامپیوتر -
قیمت قطعات کامپیوتر -
قطعات کامپیوتر قیمت -
قیمت تماس -
عمده فروش قطعات کامپیوتر -
فروش قطعات کامپیوتر -
قیمت سیستم کامپیوتر -
رم کامپیوتر -
فروش عمده -
مادر -
قیمت رم -
فروش کامپیوتر -
قیمت قطعات -
فروش رم 1 -
عمده -
قطعات کامپیوتر" -
قیمت رم کامپیوتر -
قیمت کامپیوتر -
فروش عمده قطعات -
عمده فروش -
قطعات -
مادر بورد -
فروش رم کامپیوتر -
فروش رم -
قلم نوري ايس كدقلم نوريacecad -
قلم نوري كارپردازان -
ارادوشاپ -
فروش عمده قلم نوري -
فروش قلم نوري -
خريد قلم نوري -
قلم هاي ديجيتال -
تبديل دستخت به تايپ -
مانيتور 19اينچ و قلم ديجيتالي -
DigiMemo A402 دفتر یادداشت دیجیتالی -
قلم جادويي -
قلم نوري آ5 -
قلم نوري آ6 -
خريد عمده قلم نوريكارپردازان -
قلم نوري وكوم -
قلمهاي نوری پی -
طراحي با قلم نوري -
نقاشي با قلم نوري -
قلم مانيتور -
نرم افزار مدیریت کارخانجات فرادیس
احتراما به عرض می رساند ما طی چند سال فعالیت تحقیقاتی در بخش تحقیق و توسعه بازار بسیاری از دغدغه های مدیران را شناسایی کرده و نرم افزاری تولید کرده ایم که پاسخگوی بسیاری از نیازهای مدیران و کارشناسان فروش شرکتها می باشد.
نرم افزار یکپارچه مدیریت کارخانجات فرادیس از سه بخش اصلی تشکیل شده است.
1- مدیریت فروش و خدمات پس از فروش و ارتباط با مشتریان (CRM)
2- مدیریت پروژه و نظارت بر خط تولید
3- مدیریت انبار
این نرم افزار متناسب با نیازمندیهای مدیران و کارشناسان فروش طراحی شده است که نیازمند سیستمی جهت ثبت و بایگانی اطلاعات مربوط به فرایندها قبل از فروش، تولید و خدمات پس از فروش در مجموعه خود می باشند.
لازم به ذکر است این نرم افزار علاوه بر اینکه از طریق شبکه های داخلی سازمان قابل استفاده می باشد، امکان اجرا شدن همزمان از طریق شبکه اینترنت را نیز دارد و امکان برقراری ارتباط منسجم با دفاتر فروش و کارخانه شما در شهرها و یا استانهای دیگر را دارا می باشد.
مشخصات کلی نرم افزار مدیریت فروش و ارتباط با مشتریان
CRM مخفف Customer Relationship Management به معنی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری می باشد.
CRM به شما در جذب مشتری جدید و خشنود ساختن مشتریان گذشته کمک می کند.
مدیریت فروش و ارتباط با مشتریان(CRM) یک ارتـباط دو جانبه و مطمـئن بین ســازمان شما و مشتریانـتان بـرقرار می کند تا علاوه بر بازاریابی انبوه، هر مشتری یا گروه مشتری را تک تک بازاریابی کنید تا هیچ فرصتی برای فروش از دست نرود .
با استفاده از این نرم افزار می توانید :
1- اطلاعات مربوط به مشتریان و نیازهاشان را دریک محل به صورت یکپارچه ثبت و نگهداری کنید.
2- سوابق مربوط به پیش فاکتور های صادر شده، تغییرات نقشه ها، صحبت های رد و بدل شده بین مشتری بالقوه و کارشناس فروش و خدمات ارئه شده به مشتریان را در کسری از زمان بیابید.
3- به نحوه عملکرد پرسنل فروش سازمان خود نظارت داشته باشید.
و با بهره بـرداری مـوثر و هدفمند از این اطلاعات، زمینه ای برای کسب رضایت مشتری، افزایش فروش و افزایش تعداد مشتریان فراهم کنید.
لطفا جهت ارزیابی بهتر مدیریت ارتباط با مشتریان و مخاطبین خود در مورد سوالات زیر کمی تامل نمایید
• آیا در شرکت شما دسترسی به اطلاعات مربوط به مشتریان به سرعت و به آسانی امکان پذیر است ؟
• پرونده سوابق هر مشتری احتمالی و قطعی را چگونه نگهداری می کنید ؟
• در زمان عدم حضورتان در سازمان یا به هنگام سفرهای ضروری چگونه از ارتباط مستمر با همکاران و رخدادهای مهم مطلع می شوید؟
• آیا می دانید در سازمان شما و در لحظه ای که این اوراق را مطالعه می کنید چه کارهایی توسط چه کسانی با چه کیفیتی در چه مرحله ای و با چه ابزاری در حال انجام است ؟آیا از زمان شروع و خاتمه همه وقایع مطلعید ؟
• با رفتن یک فروشنده از سازمان شما، ارتباط با مشتریان وی را چگونه حفظ می کنید؟
• عملکرد کارشناسان فروش یا فروشندگان را چگونه ارزیابی می کنید ؟
• آیا از ارتباطات روزانه بین مشتریان و سازمانتان و نتایج آن به درستی واقفید؟
• آیا افزایش اثربخشی بازاریابان و نیروهای فروش دغدغه همیشگی شماست؟
• آیا تا کنون قرارملاقات با یک مشتری مهم را از دست داده اید؟
• آیا فراموشی پرسنل در انجام برخی از کارها جزء بحث های همیشگی شماست؟
• آیا در سازمان شما انجام یک کار خاص مستقل از حضور فردی خاص است یا هیچ کسی غیر از او اطلاعات لازم برای انجام صحیح آن فعالیت را ندارد ؟
• آیا سرویس دهی مناسب به مشتریان دغدغه همیشگی شماست ؟
• آیا عوامل عدم رضایت مشتری و یا علت موفقیت فروش در سازمان خود را می دانید؟
• آیا داشتن آماری دقیق از موضوعی خاص در یک زمان مشخص و تصمیم گیری بر اساس آن از جمله اهداف مدیریتی مجموعه شماست ؟
• آیا شناسایی فرصتهای فروش و تبدیل آن به درآمد دغدغه ذهنی شماست؟
• آیا دلایل کاهش مشتریان و عدم ترغیب آنان نسبت به تکرار معامله با مجموعه شما جزء دغدغه همیشگی شماست ؟
• آیا مدت زمان فروش خدمات یا محصولات سازمان شما طولانی مدت است؟
• تا چه اندازه توانسته اید اطمینان و اعتماد مشتری را نسبت به مجموعه خود جلب کنید؟
• آیا سرعت در تبدیل مشتریان احتمالی به مشتریان قطعی دغدغه همیشگی شماست ؟
• آیا سازمان شما متحمل هزینه های زیادی جهت فروش و بازاریابی است؟
• اثر بخشی تبلیغات خود را چگونه ارزیابی می کنید؟
• آیا از وضعیت رقبا آشنایی کامل دارید؟
مدیریت اطلاعات
• ثبت پرونده مشتریان حقیقی،حقوقی با تفکیک مشخصات دو گروه
• گروه بندی اطلاعات مشتری در 4 گروه زمینه فعالیت، نحوه آشنایی، طبقه بندی ، منطقه جغرافیایی
• ثبت اطلاعات پرسنل های مشتری به همراه سمت سازمانی آنها
• امکان تخصیص مشتری به کاربر و تغییر مسئول انجام گروهی مشتریان
• امکان مشاهده خلاصه وضعیت اطلاعات پرونده مشتری شامل (حساسیت های مشتری، کلیه پیش فاکتورهای صادر شده، تغیرات نقشه ها، افراد مرتبط، کلیه پیگیری ها و قرارداد منعقد شده ) در یک صفحه ویژه
• جستجوی اطلاعات تماس مشتری در قالب دفترچه تلفن بر اساس نام ، کد مشتری و شماره تماس
• قابلیت دسترسی به دریافتی ها ، پرداختی ها ، وضعیت مالی مخاطب، سفارشات فروش، پیام ها
دفتر تماس
• جستجوی اطلاعات مشتریان و مشاهده مشخصات کامل آنها
• جستجوی اطلاعات پرسنل مشتریان و مشخصات شخصی آنها
مدیریت ارتباطات
• ثبت اطلاعات اولیه پیگیری شامل تاریخ پیگیری- شرح پیگیری- تاریخ پیگیری بعدی - شخص برقرار کننده ارتباطات (بازاریاب)- طرف صحبت
• گروه بندی پیگیری انجام شده بر اساس وضعیت پیگیری( درحال پیگیری، در انتظار ابعاد گیری، در انتظار تایید نقشه ها توسط مشتری، ارسال قرارداد، ارسال اطلاعات و...)
• مشخص کردن وضعیت پیگیری بعدی و اتمام پیگیری
• ذخیره سازی و نمایش کلیه ارتباطات برقرار شده بین سازمان و مشتری
سیستم مدیریت فروش
• پیگیری کامل ارتباط با مشتری از مرحله بازاریابی تا زمان انعقاد قرارداد و تکرار معامله
• کمک به حفظ و جذب مشتریان ارزشمند
• نگهداری سوابق ارتباط پرسنل با مشتریان
• نظارت و کنترل برعملکرد پرسنل
• جلوگیری از تماس تکراری با مشتری و یا از قلم انداختن یک مشتری خاص
• جلوگیری از ثبت اطلاعات تکراری ازجمله ثبت یک شماره تلفن برای چند شرکت یا سازمان
• کمک به پرسنل فروش در برقراری ارتباط منظم و مستمر با مشتریان احتمالی و قطعی
• کاهش مدت زمان فروش
• امکان ثبت و نگهداری کلیه مدارک ارسال شده به مشتریان
• امکان ثبت و نگهداری کلیه مدارک دریافت شده از مشتریان
• امکان به اشتراک گذاری اطلاعات مشتریان برای کاربران سیستم
سیستم یادآوری
• نمایش کارهای روزانه - آینده - گذشته به تفکیک ؛ بر اساس گروه بندی مورد نیاز سازمان (جدید- انجام شده -لغو شده - در حال بررسی و در یک بازه زمانی خاص و....)
• امکان تغییر وضعیت یادآوری در کارتابل روزانه همراه با نمایش اطلاعات یادآوری
• قابلیت ارجاع کار به هر یک از کاربران سیستم
• وجود سیستم پیگیری و هشدار خودکار برنامه نسبت به زمان تعین شده برای پیگیری دوره ای و قرار ملاقات ها
• یادآوری اقدامات محول شده از طریق پیام کوتاه
• نمایش درجه اولویت فعالیتها و وظایف
سیستم گروه بندی مشتریان بر اساس استراتژی سازمان
• گروه بندی مشتریان براساس پتانسیل آنها به گروه های مختلف مشتریان احتمالی درجه1 ،مشتریان احتمالی درجه 2، مشتریان بی علاقه درجه1 ، مشتریان بی علاقه درجه2 ، مشتریان وفادار و...
مدیریت پرونده ها
• ایجاد پرونده جدید
• گروه بندی پرونده ها
• اولویت بندی پروندها
• مشخص کردن کارشناس پیگیر پرونده
• امکان درج توضیح یا پیوست فایل های مربوطه
سیستم وظایف امور محوله
• امکان ثبت وظیفه و ارسال به کاربران مربوطه با در نظر گرفتن عنوان وظیفه - درجه اهمیت - مهلت انجام - اثر عدم انجام آن و نیز امکان ثبت میزان تحقق
• امکان ثبت مستندات روند انجام کار در هر قالبی
• امکان گزارش گیری از وظایف محوله بر اساس درجه اهمیت - مسئول انجام و بازه ز ...
تلفن : | منقضی شده |
منطقه : | |
آدرس : |
در مورد: نرم افزار مدیریت کارخانجات فرادیس
کلمات کلیدی :
آگهی های مرتبط
-
نرم افزار مدیریت پروژه فرادیس -
نرم افزار مدیریت مشتریان و بازاریابی(crm) فرادیس -
نرم افزار مدیریت کارخانجات جوجه کشی -
نرم افزار مدیریت کارخانجات جوجه کشی -
نرم افزار مدیریت کارخانجات جوجه کشی -
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM -
فروش نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری -
نرم افزار مدیریت مطب طراحان طب -
CRM نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری -
نرم افزار مدیریت یکپارچه مدارس -
نرم افزار مدیریت مطب -
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آذران وب -
نرم افزار مدیریت محتوای وب سایت آذران وب -
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان -
نرم افزار سایت ساز (طراحی و مدیریت سایت) -
مادیس ملک – کاملترین نرم افزار مدیریت املاک تحت وب -
نرم افزار ایجاد و مدیریت وب سایت سانای -
نرم افزار Bsplitter نرمافزار مدیریت پهنای باند -
دانلود نرم افزار مدیریت دانلودInternet Download Manager 5.19 Build 3 -
آموزش نرم افزار CRM ماندگار- آموزش نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری