پرداخت با کارتهای عضو شتاب
آگهی های جدید
- کفش کوهنوردی لسپورتیوا اکسترم
- خرید پروفیل سازه از سازه کاران
- پیمانکاری ساختمان توسط پیمانکار مجرب
- اعطا نمایندگی کیک و کلوچه با 50 درصد تخفیف
- اعطا نمایندگی کیک و کلوچه با 50 درصد تخفیف
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- فولاد ck45-میلگرد ck45-ورق ck45-لوله ck45-تسمه ck45
- ورق استیل 316L-استیل 316L-فولاد نسوز 316L-فولاد نسوز 316ال
- استنلس استیل - فولاد ضد زنگ
- میلگرد spk-فولاد spk-فولاد سردکار
- لوله استیل -لوله استنلس استیل-انواع لوله استیل
- میلگرد استیل 304-ورق استیل 304-تسمه استیل 304
- فولاد ck75-میلگرد ck75-فولاد فنر ck75-تسمه ck75
- ورق A36-فولاد A36--لوله A36-ورق-فولاد ساختمانی
- فولاد 2510-میلگرد 2510-تسمه 2510-فولاد ابزار
- اینکونل- فولاد مقاوم بالا-inconel-فولاد ضد خوردگی
- میلگرد 7131-فولاد سمانته 7131- میلگرد سمانته 5920
- لوله مانیسمان-لوله آتشخوار-بدون درز-درز دار
- واردات فولاد-واردات استیل-فروش فولاد-فروش استیل
- میلگرد ck15-تسمه ck15-گرد ck15-فولاد ck15
- نبشی فولادی -نبشی L-نبشی V-نبشی فابریک
- میلگرد نقره ای-گرد نقره ای- فولاد ابزار سردکار
- vcn200- میلگرد vcn200-فولاد vcn200-فولاد ابزار
کلمات کلیدی
-
ps2 -
قیمت ایکس باکس -
سایت برای فروش بازی ps3 -
بازی ps2 -
سیمکارت خور -
هارد xbox -
دسته xbox -
بلوتوث با برد -
کیس -
box -
تلویزیون -
مانیتور 15 اینچ -
مانیتور کوچک -
مانیتور ای او سی -
نماینده ای او سی -
مانیتور 16 اینچ -
قیمت مانیتور aoc -
slim -
هارد xbox 360 -
مایکروسافت -
فن هارد -
پاور -
درایو -
playstation -
انواع psp -
بازی های xbox360 -
خرید xbox -
خرید بازی xbox -
خرید xbox 360 قیمت -
فروش کیف -
playstation فروش -
قیمت هارد -
قیمت بازی Playstation 2 -
psp خرید -
خرید ایکس باکس -
قیمت هارد 80 gb -
لوازم جانبی psp -
باربری های تهران -
قيمت xbox360 -
nintendo wii -
نینتندو -
انواع هارد -
بازی فروش ruse برای xbox 360 -
لوازم جانبی موبایل -
نرم افزار فرمت کردن فلش -
فرمت کردن فلش مموری -
گیرنده دیجیتال hdmi -
فروش lcd دست دوم در تهران -
تلوزیون LCD دست دوم -
تلویزیون lcd دست دوم -
نرم افزار مدیریت مشتریان و بازاریابی(crm) فرادیس
مشخصات کلی نرم افزار مدیریت فروش و ارتباط با مشتریان
CRM مخفف Customer Relationship Management به معنی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری می باشد.
CRM به شما در جذب مشتری جدید و خشنود ساختن مشتریان گذشته کمک می کند.
مدیریت فروش و ارتباط با مشتریان(CRM) یک ارتـباط دو جانبه و مطمـئن بین ســازمان شما و مشتریانـتان بـرقرار می کند تا علاوه بر بازاریابی انبوه، هر مشتری یا گروه مشتری را تک تک بازاریابی کنید تا هیچ فرصتی برای فروش از دست نرود .
با استفاده از این نرم افزار می توانید :
1- اطلاعات مربوط به مشتریان و نیازهاشان را دریک محل به صورت یکپارچه ثبت و نگهداری کنید.
2- سوابق مربوط به پیش فاکتور های صادر شده، تغییرات نقشه ها، صحبت های رد و بدل شده بین مشتری بالقوه و کارشناس فروش و خدمات ارئه شده به مشتریان را در کسری از زمان بیابید.
3- به نحوه عملکرد پرسنل فروش سازمان خود نظارت داشته باشید.
و با بهره بـرداری مـوثر و هدفمند از این اطلاعات، زمینه ای برای کسب رضایت مشتری، افزایش فروش و افزایش تعداد مشتریان فراهم کنید.
لطفا جهت ارزیابی بهتر مدیریت ارتباط با مشتریان و مخاطبین خود در مورد سوالات زیر کمی تامل نمایید
• آیا در شرکت شما دسترسی به اطلاعات مربوط به مشتریان به سرعت و به آسانی امکان پذیر است ؟
• پرونده سوابق هر مشتری احتمالی و قطعی را چگونه نگهداری می کنید ؟
• در زمان عدم حضورتان در سازمان یا به هنگام سفرهای ضروری چگونه از ارتباط مستمر با همکاران و رخدادهای مهم مطلع می شوید؟
• آیا می دانید در سازمان شما و در لحظه ای که این اوراق را مطالعه می کنید چه کارهایی توسط چه کسانی با چه کیفیتی در چه مرحله ای و با چه ابزاری در حال انجام است ؟آیا از زمان شروع و خاتمه همه وقایع مطلعید ؟
• با رفتن یک فروشنده از سازمان شما، ارتباط با مشتریان وی را چگونه حفظ می کنید؟
• عملکرد کارشناسان فروش یا فروشندگان را چگونه ارزیابی می کنید ؟
• آیا از ارتباطات روزانه بین مشتریان و سازمانتان و نتایج آن به درستی واقفید؟
• آیا افزایش اثربخشی بازاریابان و نیروهای فروش دغدغه همیشگی شماست؟
• آیا تا کنون قرارملاقات با یک مشتری مهم را از دست داده اید؟
• آیا فراموشی پرسنل در انجام برخی از کارها جزء بحث های همیشگی شماست؟
• آیا در سازمان شما انجام یک کار خاص مستقل از حضور فردی خاص است یا هیچ کسی غیر از او اطلاعات لازم برای انجام صحیح آن فعالیت را ندارد ؟
• آیا سرویس دهی مناسب به مشتریان دغدغه همیشگی شماست ؟
• آیا عوامل عدم رضایت مشتری و یا علت موفقیت فروش در سازمان خود را می دانید؟
• آیا داشتن آماری دقیق از موضوعی خاص در یک زمان مشخص و تصمیم گیری بر اساس آن از جمله اهداف مدیریتی مجموعه شماست ؟
• آیا شناسایی فرصتهای فروش و تبدیل آن به درآمد دغدغه ذهنی شماست؟
• آیا دلایل کاهش مشتریان و عدم ترغیب آنان نسبت به تکرار معامله با مجموعه شما جزء دغدغه همیشگی شماست ؟
• آیا مدت زمان فروش خدمات یا محصولات سازمان شما طولانی مدت است؟
• تا چه اندازه توانسته اید اطمینان و اعتماد مشتری را نسبت به مجموعه خود جلب کنید؟
• آیا سرعت در تبدیل مشتریان احتمالی به مشتریان قطعی دغدغه همیشگی شماست ؟
• آیا سازمان شما متحمل هزینه های زیادی جهت فروش و بازاریابی است؟
• اثر بخشی تبلیغات خود را چگونه ارزیابی می کنید؟
• آیا از وضعیت رقبا آشنایی کامل دارید؟
مدیریت اطلاعات
• ثبت پرونده مشتریان حقیقی،حقوقی با تفکیک مشخصات دو گروه
• گروه بندی اطلاعات مشتری در 4 گروه زمینه فعالیت، نحوه آشنایی، طبقه بندی ، منطقه جغرافیایی
• ثبت اطلاعات پرسنل های مشتری به همراه سمت سازمانی آنها
• امکان تخصیص مشتری به کاربر و تغییر مسئول انجام گروهی مشتریان
• امکان مشاهده خلاصه وضعیت اطلاعات پرونده مشتری شامل (حساسیت های مشتری، کلیه پیش فاکتورهای صادر شده، تغیرات نقشه ها، افراد مرتبط، کلیه پیگیری ها و قرارداد منعقد شده ) در یک صفحه ویژه
• جستجوی اطلاعات تماس مشتری در قالب دفترچه تلفن بر اساس نام ، کد مشتری و شماره تماس
• قابلیت دسترسی به دریافتی ها ، پرداختی ها ، وضعیت مالی مخاطب، سفارشات فروش، پیام ها
دفتر تماس
• جستجوی اطلاعات مشتریان و مشاهده مشخصات کامل آنها
• جستجوی اطلاعات پرسنل مشتریان و مشخصات شخصی آنها
مدیریت ارتباطات
• ثبت اطلاعات اولیه پیگیری شامل تاریخ پیگیری- شرح پیگیری- تاریخ پیگیری بعدی - شخص برقرار کننده ارتباطات (بازاریاب)- طرف صحبت
• گروه بندی پیگیری انجام شده بر اساس وضعیت پیگیری( درحال پیگیری، در انتظار ابعاد گیری، در انتظار تایید نقشه ها توسط مشتری، ارسال قرارداد، ارسال اطلاعات و...)
• مشخص کردن وضعیت پیگیری بعدی و اتمام پیگیری
• ذخیره سازی و نمایش کلیه ارتباطات برقرار شده بین سازمان و مشتری
سیستم مدیریت فروش
• پیگیری کامل ارتباط با مشتری از مرحله بازاریابی تا زمان انعقاد قرارداد و تکرار معامله
• کمک به حفظ و جذب مشتریان ارزشمند
• نگهداری سوابق ارتباط پرسنل با مشتریان
• نظارت و کنترل برعملکرد پرسنل
• جلوگیری از تماس تکراری با مشتری و یا از قلم انداختن یک مشتری خاص
• جلوگیری از ثبت اطلاعات تکراری ازجمله ثبت یک شماره تلفن برای چند شرکت یا سازمان
• کمک به پرسنل فروش در برقراری ارتباط منظم و مستمر با مشتریان احتمالی و قطعی
• کاهش مدت زمان فروش
• امکان ثبت و نگهداری کلیه مدارک ارسال شده به مشتریان
• امکان ثبت و نگهداری کلیه مدارک دریافت شده از مشتریان
• امکان به اشتراک گذاری اطلاعات مشتریان برای کاربران سیستم
سیستم یادآوری
• نمایش کارهای روزانه - آینده - گذشته به تفکیک ؛ بر اساس گروه بندی مورد نیاز سازمان (جدید- انجام شده -لغو شده - در حال بررسی و در یک بازه زمانی خاص و....)
• امکان تغییر وضعیت یادآوری در کارتابل روزانه همراه با نمایش اطلاعات یادآوری
• قابلیت ارجاع کار به هر یک از کاربران سیستم
• وجود سیستم پیگیری و هشدار خودکار برنامه نسبت به زمان تعین شده برای پیگیری دوره ای و قرار ملاقات ها
• یادآوری اقدامات محول شده از طریق پیام کوتاه
• نمایش درجه اولویت فعالیتها و وظایف
سیستم گروه بندی مشتریان بر اساس استراتژی سازمان
• گروه بندی مشتریان براساس پتانسیل آنها به گروه های مختلف مشتریان احتمالی درجه1 ،مشتریان احتمالی درجه 2، مشتریان بی علاقه درجه1 ، مشتریان بی علاقه درجه2 ، مشتریان وفادار و...
مدیریت پرونده ها
• ایجاد پرونده جدید
• گروه بندی پرونده ها
• اولویت بندی پروندها
• مشخص کردن کارشناس پیگیر پرونده
• امکان درج توضیح یا پیوست فایل های مربوطه
سیستم وظایف امور محوله
• امکان ثبت وظیفه و ارسال به کاربران مربوطه با در نظر گرفتن عنوان وظیفه - درجه اهمیت - مهلت انجام - اثر عدم انجام آن و نیز امکان ثبت میزان تحقق
• امکان ثبت مستندات روند انجام کار در هر قالبی
• امکان گزارش گیری از وظایف محوله بر اساس درجه اهمیت - مسئول انجام و بازه زمانی
• قابلیت برقراری ارتباط با سیستم یادآوری ( ایمیل و پیامک )
سیستم پیام کوتاه
• امکان ارسال پیام کوتاه به یک مشتری یا گروهی از مشتریان
• اضافه نمودن متن های پیش فرض برای جلوگیری از تایپ مجدد (تبلیغاتی، تبریک، تولد، ازدواج ، آغاز همکاری و...)
• امکان ارسال پیام فوری
• امکان دریافت پیام کوتاه از یک مشتری یا گروهی از مشتریان
سیستم گزارشات پیام کوتاه شامل
• گزارش پیام های دریافتی با مشخصات تاریخ دریافت / شخص ارسال کننده / ساعت ارسال/ متن پیام و جستجوی شماره همراه و بازه زمانی
• نمودار پیام های دریافتی در بازه زمانی
• گزارش پیام های ارسالی با مشخصات تاریخ ارسال / کاربرارسال کننده / ساعت ارسال/ نام شخص/ متن پیام و جستجوی شماره همراه و بازه زمانی
• نمودار پیام های ارسالی با مشخصات تعداد در جستجوی بازه زمانی
سیستم گزارشات عام
• گزارش جامع اطلاعات مشتری بر اساس کلیه گروه بندی های موجود و بازه زمانی خاص
• گزارش جامع پیگیری های انجام شده Ø ...
تلفن : | منقضی شده |
منطقه : | |
آدرس : |
در مورد: نرم افزار مدیریت مشتریان و بازاریابی(crm) فرادیس
کلمات کلیدی :
آگهی های مرتبط
-
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM -
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان -
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان طلوع امکان ارتباط با سیستم VOIP مبتنی بر Linux را دارد. -
مدیریت سیستم VOIP با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت ایده پرداز طلوع (Tolue CRM) -
ارسال فکس از طریق نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ایده پرداز طلوع (Tolue CRM) مبتنی بر VOIP -
دریافت فکس از طریق نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان طلوع (Tolue CRM) مبتنی بر سیستم VOIP -
امکان کالرآیدی( CallerID): شناسایی شماره تلفن مشتریان از طریق سیستم VOIP مبتنی بر نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان طلوع (Tolue CRM) -
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ویژه صنعت پتروشیمی -
اهمیت وفادارسازی مشتریان ونرم افزار CRM(مدیریت ارتباط با مشتریان),نرم افزار فروش -
سیستم مدیریت فروش , سیستم مدیریت بازاریاب ها , سیستم مدیریت کارشناسان فروش, نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) -
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)ISP ها -
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان crm -
محبوب ترین نرم افزار متن باز و رایگان مدیریت ارتباط با مشتریان CRM ویتایگر VTigerCRM -
مدیریت بهینه مشتریان فروشگاه های اینترنتی توسط نرم افزار crm -
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان-پی سی آفیس -
نرم افزار مدیریت پروژه فرادیس -
نرم افزار مدیریت کارخانجات فرادیس -
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM -
نرم افزار مدیریت امور مشتریان کلار -
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان طلوع تحت وب