ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

مدیریت دانش در ارتباط با مشتری

مدیریت دانش در ارتباط با مشتری:
دانش به عنوان یک فاکتور رقابتی کلیدی در اقتصاد جهانی شمرده می‏شود ، اما برای حضور موفق در بازار پویای امروزی باید یک جزء مهم دیگر به نام مشتری را نیز مدنظر قرار داد.مدیریت دانش مشتری ان ، برای سازمانها این امکان را فراهم می‏آورد که با احتمال بیشتری قادر به تشخیص فرصتهای پدیدار شده در بازار بوده و مزیت رقابتی خود را افزایش دهند .مدیریت دانش مشتری در ارتباط با به‌دست آوردن، اشتراک گذاری و بسط دانش مشتریان و در راستای به سود رسانی مشترک بین مشتریان و سازمان است.در این مقاله ابتدا به معرفی رویکرد مدیریت دانش مشتری و بیان تفاوتهای آن با مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته و در ادامه به بررسی نقش مدیریت دانش در خلق ارزش در فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری می پردازیم و در نهایت به ارائه چارچوبی برای اجرای مدیریت دانش مشتری می ‏ پردازیم.


ادامه مقاله را در لینک زیر مشاهده نمایید:
http://www.toluecrm.com/art_show?art_id=23


شرکت نرم افزاری ایده پرداز طلوع با سابقه بیش از یک دهه در تولید و صادرات نرم افزار جهت ساماندهی بخش فروش، کاهش هزینه ها و افزایش سود خالص سازمانها نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) را طراحی نموده و به کلیه شرکتهای تولیدی، خدماتی و بازرگانی عرضه می نماید.
برخی از امکانات این نرم افزار:
1. ورود مشخصات و اطلاعات مشتریان حقیقی و حقوقی و پرسنل مرتبط
2. ثبت نحوه آشنایی و روانشناسی مشتری و تعیین کارشناس مرتبط با مشتری
3. گروه بندی و رده بندی مشتریان (بالقوه و فعال)
4. آرشیو کلیه ارتباطات مشتریان به همراه جزییات هر ارتباط (شخص تماس گیرنده، زمان ارتباط، نتیجه ارتباط)
5. امکان attach فایل های اسکن شده از کاتالوگ، بروشور و کلیه مستندات ارائه شده
6. ثبت ارسال نمونه کالا و جوایز برای مشتریان و نمایندگی ها
7. نظرسنجی و رضایت سنجی مشتریان
8. کارتابل روزانه کاربر شامل پیگیری ها، قرار های ملاقات و جلسات کاری و ... در دسته های وظایف جاری، ارجاعات، یادآوری ها، وظایف آتی و تکمیل شده ها
9. کنترل کارتابل کلیه کاربران توسط مدیر
10. ثبت سفارشات مشتری
11. صدور و چاپ پیش فاکتور
12. صدور و چاپ فاکتور
13. ثبت قراردادهای عقد شده با مشتریان
14. ثبت تراکنش مالی مشتریان شامل نقد و چک و اقساط و وام و فیش و حواله و pos
15. تعریف بازاریابان مختلف، درصد آنها و حساب هر بازاریاب
16. تعریف نمایندگی ها و عاملین فروش
17. تعریف تامین کنندگان سرویس ها و محصولات مورد ارائه شرکت
18. ثبت اطلاعات رقبای کاری
19. تعریف محصولات وخدمات به همراه هزینه هر یک
20. خدمات پس از فروش
21. پیگیری پرونده های شکایات مشتریان
22. مدیریت پیشنهادات و انتقادات
23. تعریف کاربران با امکان تعیین الگوهای سطوح دسترسی به صورت دلخواه
24. دفترچه تلفن و آدرس ها
25. امکان کالر آی دی (Caller ID) و نمایش سابقه ارتباطی با مشتریان در هنگام تماس ایشان
26. یادآور سیستم شامل تاریخ های پایان قرارداد، گارانتی، سررسید اقساط، سررسید چک ها، تولد، ازدواج، تاسیس شرکت با قابلیت هشدار روی کامپیوتر
27. استفاده از ابزارهای تبلیغاتی نرم افزار (ارسال گروهی فکس(Fax)، پیام کوتاه (SMS)، ایمیل(Email)، پیام صوتی (Voice Mail))
28. ارسال نامه به یک یا گروهی از مشتریان و چاپ آدرس ها روی پاکت پستی
29. ماژول نمایشگاهها با امکان ایجاد سوالات و پاسخگویی بازدیدکنندگان غرفه در نمایشگاه و امکان گزارش گیری
30. انجام جستجوی پیشرفته و فیلتر کردن داده ها در کمترین زمان
31. کمک به تحلیل، بررسی و تصمیم سازی مدیران سازمان توسط گزارشات مختلف مانند گزارش مشتریان، گزارش بازارهای هدف، گزارش قراردادها، گزارش چک و قسط ها، گزارش فاکتورها، گزارش بازاریاب ها، گزارش پیگیری ها، گزارش ارتباط با مشتریان، گزارشات آماری(به صورت نمودارهای دایره ای و میله ای)، گزارشات نموداری و مقایسه ای فروش، گزارشات با چاپ دلخواه از دیتاگریدها
جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت WWW.TOLUESOFT.COM و یا WWW.TOLUECRM.COM مراجعه نموده و یا با شماره تلفن های 021-******** و 021-******** تماس حاصل نمایید.
"به مشتری خدمت کن"... به همین سادگی

تلفن :  منقضی شده
منطقه : 
آدرس : 
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: مدیریت دانش در ارتباط با مشتری
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :
پایان نامه crm CRM عنوان پایان نامه های مدیریت بازرگانی

آگهی های مرتبط